想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6704


1#
發表於 17-10-8 12:49 |只看該作者
體温正常,有排卵,但未成功,有啲灰,請問是否輸卵管阻塞?但如無排卵,體温唔會升,有升即代表有排?我好亂


水晶宮

積分: 55968


2#
發表於 17-10-8 13:25 |只看該作者

回覆樓主

唔好自己估,搵個好嘅婦科/不育科睇下


男爵府

積分: 6704


3#
發表於 17-10-8 23:04 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-8 13:25
唔好自己估,搵個好嘅婦科/不育科睇下

有無介紹?


大宅

積分: 2349


4#
發表於 17-10-9 00:36 |只看該作者
要補補身,睇下中醫或自己燉下湯水飲


水晶宮

積分: 55968


5#
發表於 17-10-9 00:53 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-8 13:25
唔好自己估,搵個好嘅婦科/不育科睇下

我自己養和睇


男爵府

積分: 6618


6#
發表於 17-10-9 01:01 |只看該作者
係呀,如果超過一年都唔中都建議驗下。
我都係養和照的。先生有驗過精嗎?


大宅

積分: 2453


7#
發表於 17-10-9 08:08 |只看該作者
AAMamama 發表於 17-10-8 12:49
體温正常,有排卵,但未成功,有啲灰,請問是否輸卵管阻塞?但如無排卵,體温唔會升,有升即代表有排?我好 ...

可以去照吓呀,本身分係咪好醒瞓?如果係,體溫唔可以作準喎


大宅

積分: 2083


8#
發表於 17-10-9 08:10 |只看該作者
AAMamama 發表於 17-10-8 12:49
體温正常,有排卵,但未成功,有啲灰,請問是否輸卵管阻塞?但如無排卵,體温唔會升,有升即代表有排?我好 ...

我問過中醫,佢話體溫有升代表有排卵。


男爵府

積分: 6704


9#
發表於 17-10-9 08:27 |只看該作者
ekgw 發表於 17-10-9 00:36
要補補身,睇下中醫或自己燉下湯水飲

中醫真係無恆心keep 住去睇,時間好難夾,又要夾中醫。湯水都有吖,都係工人煲,不過不算什麼補湯,怕工人唔識煲,浪費材料


男爵府

積分: 6704


10#
發表於 17-10-9 08:28 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-9 00:53
我自己養和睇

收費如何,booking 難嗎?找邊位醫生?請問你睇咗幾耐?


男爵府

積分: 6704


11#
發表於 17-10-9 08:30 |只看該作者
Viviluby 發表於 17-10-9 01:01
係呀,如果超過一年都唔中都建議驗下。
我都係養和照的。先生有驗過精嗎? ...

婚前先生同我都有驗,正常的,已有一位小朋友,但幾年都未有第二胎,


男爵府

積分: 6704


12#
發表於 17-10-9 08:32 |只看該作者
黃家三少奶 發表於 17-10-9 08:08
可以去照吓呀,本身分係咪好醒瞓?如果係,體溫唔可以作準喎

醒瞓架,前3個月用埋紅D , 每日驗,有深粗,mark 日子做,都無,想放棄


男爵府

積分: 6704


13#
發表於 17-10-9 08:34 |只看該作者
小小其 發表於 17-10-9 08:10
我問過中醫,佢話體溫有升代表有排卵。

所以我唔知咩問題,想照下輸卵管,不過人地話有升温有深粗,好大機會有排卵


大宅

積分: 2083


14#
發表於 17-10-9 08:39 |只看該作者
AAMamama 發表於 17-10-9 08:34
所以我唔知咩問題,想照下輸卵管,不過人地話有升温有深粗,好大機會有排卵
...

如果你有升温又有深粗,咁你應該係有排卵架啦,如果擔心輸卵管塞左,你不如去照下輸卵管啦


水晶宮

積分: 55968


15#
發表於 17-10-9 09:23 |只看該作者
AAMamama 發表於 17-10-9 08:28
收費如何,booking 難嗎?找邊位醫生?請問你睇咗幾耐?

收費你可上網佢dept睇。我唔記得。
不育睇駱紅醫生
婦產睇卓筠嬈醫生


大宅

積分: 2349


16#
發表於 17-10-9 10:44 |只看該作者
AAMamama 發表於 17-10-9 08:27
中醫真係無恆心keep 住去睇,時間好難夾,又要夾中醫。湯水都有吖,都係工人煲,不過不算什麼補湯,怕工人 ...

我就簡單D飲滴雞精,間中自己燉湯水


男爵府

積分: 6704


17#
發表於 17-10-9 11:56 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-9 09:23
收費你可上網佢dept睇。我唔記得。
不育睇駱紅醫生
婦產睇卓筠嬈醫生

Thx


男爵府

積分: 6704


18#
發表於 17-10-9 11:57 |只看該作者
小小其 發表於 17-10-9 08:39
如果你有升温又有深粗,咁你應該係有排卵架啦,如果擔心輸卵管塞左,你不如去照下輸卵管啦
...

係吖,問過要醫生信轉介,所以要揾婦科醫生


男爵府

積分: 6704


19#
發表於 17-10-9 11:57 |只看該作者
ekgw 發表於 17-10-9 10:44
我就簡單D飲滴雞精,間中自己燉湯水

滴雞精,有幫助?


大宅

積分: 2349


20#
發表於 17-10-9 12:13 |只看該作者
AAMamama 發表於 17-10-9 11:57
滴雞精,有幫助?

我覺得有呀,假如雙方都身體健康,又知道邊日排卵,可以飲滴雞精,改善體質,難受孕可能係宮寒自己唔知,著床唔到,飲左身體明顯好左,個人精神D,一試無妨

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo