想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 350


1#
發表於 17-10-10 14:01 |只看該作者
1年前家計會做左婚前檢查,正常
但還未有BB,
想再做下生育檢查,
請問有無人做過生育檢查?
有無好的醫生或中心可以介紹呀? (最好由女醫生檢查)



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo