想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3238

畀面勳章


1#
發表於 17-6-8 23:45 |只看該作者
本帖最後由 kitvicki 於 17-6-10 03:06 編輯

38歲高齡,諗住生bb,決定去做婦科檢查,抽血驗下身,照下陰超,點知照完陰超醫生話我有粒4.5cm朱古力瘤,剛剛驗血報告出埋,醫生話催乳激素過高,擔心我有機會腦下垂生瘤,攪到明明check生bb,變咗去驗腦!最慘係平時又無咩唔舒服,頭痛,m又準時,係近2-3個月m期短咗,由6日,變到得返3日清.心情真係有點灰....想請教有經驗嘅jm有無咩雖要介口或係咪睇中醫可以調理下身體?


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-6-8 23:52 |只看該作者
kitvicki 發表於 17-6-8 23:45
38歲高齡,諗住生bb,決定去做婦科檢查,抽血驗下身,照下陰超,點知照完陰超醫生話我有粒4.5cm朱古力瘤,剛 ...

我媽都有腦下垂瘤,好彩佢係良性,唔駛做手術,呢個瘤係無病徵架,醫生話一百個人就有一個人有,但好多人無check 過腦先唔知道自己有

建議你快d睇下腦科,呢個瘤會影響生育架


大宅

積分: 3238

畀面勳章


3#
發表於 17-6-9 00:07 |只看該作者
本帖最後由 kitvicki 於 17-6-9 00:07 編輯
freshrose 發表於 17-6-8 23:52
我媽都有腦下垂瘤,好彩佢係良性,唔駛做手術,呢個瘤係無病徵架,醫生話一百個人就有一個人有,但好多人 ...

排咗明天去法國醫院照磁力共振,如果排政府都唔知排到幾時先有得照希望照咗無事啦!請問伯有身體有無咩唔舒服?有什麼要注意?


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-6-9 08:57 |只看該作者
本帖最後由 freshrose 於 17-6-9 08:58 編輯
kitvicki 發表於 17-6-9 00:07
排咗明天去法國醫院照磁力共振,如果排政府都唔知排到幾時先有得照希望照咗無事啦!請問伯有身體 ...

我媽果個都係良性, 所以基本上唔駛理佢架, 不過我地當時見過3個腦科, 有D 醫生真係靠嚇, 講到唔割會死咁

我地總共睇左3個醫生, 最後果個腦科醫生好好, 佢講野好中肯, 佢叫我媽排政府就可以, 因為屋企人係公立醫院做高層, 好快有得睇, 其實都係每半年返去做MIT 睇下個瘤有無大, (唔駛食藥) 睇左3年都無大, 又無咩野, 醫生都叫一年返去照一次就得


大宅

積分: 3238

畀面勳章


5#
發表於 17-6-10 03:04 |只看該作者
freshrose 發表於 17-6-9 08:57
我媽果個都係良性, 所以基本上唔駛理佢架, 不過我地當時見過3個腦科, 有D 醫生真係靠嚇, 講到唔割會死咁

...
多謝妳解答得咁詳細,其實我結婚好多年啦一直都無避孕但都唔中,近排同老公傾過不如再做一次身體檢查,所以先去抽血,我現在知道我不育嘅真正原因


侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-6-10 09:35 |只看該作者
kitvicki 發表於 17-6-10 03:04
多謝妳解答得咁詳細,其實我結婚好多年啦一直都無避孕但都唔中,近排同老公傾過不如再做一次身體檢查,所以 ...

你照左真係有腦下垂瘤?


大宅

積分: 3238

畀面勳章


7#
發表於 17-6-11 15:41 |只看該作者
freshrose 發表於 17-6-10 09:35
你照左真係有腦下垂瘤?
星期五照咗,要下星期中先有報告,希望無事啦


大宅

積分: 3238

畀面勳章


8#
發表於 17-6-15 15:40 |只看該作者
本帖最後由 kitvicki 於 17-6-15 15:41 編輯
freshrose 發表於 17-6-10 09:35
你照左真係有腦下垂瘤?

今日醫生同我講報告出咗,我個腦真係有好細好細嘅瘤,醫生話應該因爲咁,令到我催乳激素高,引致不育,建議我去睇不育科,因為我年紀大,醫生開藥比我都幫助不大,好矛盾,我應唔應該去睇不育科呢?好消息係唔需要食藥,同做手術,因為唔影響我日常生活!


侯爵府

積分: 21950


9#
發表於 17-6-15 16:02 |只看該作者
kitvicki 發表於 17-6-15 15:40
今日醫生同我講報告出咗,我個腦真係有好細好細嘅瘤,醫生話應該因爲咁,令到我催乳激素高,引致不育,建 ...

你如果打算去排政府定係咩? 催乳素過高會對身體有咩影響? 我都建議你睇下睇不育科聽下醫生建議, 如果排卵無問題, 老公D 精又健康, 不如做IUI


大宅

積分: 1170


10#
發表於 17-6-16 00:15 |只看該作者

回覆樓主:

我都係催乳激素好高,排緊威院不育科,未照個腦,現在食藥中,睇下會唔會降低,亦有睇中醫,中醫話中藥都可以降低個催乳激素!


大宅

積分: 3797


11#
發表於 17-7-30 15:52 |只看該作者
回覆 wednesday1230 的帖子

我都是睇威院不育科,驗到催乳素高,安排食藥和照腦,沒有問題才進一步進行療程
食緊西藥都可以食中藥?唔怕影響嗎?


大宅

積分: 3400


12#
發表於 17-7-30 15:55 |只看該作者
kitvicki 發表於 17-6-8 23:45
38歲高齡,諗住生bb,決定去做婦科檢查,抽血驗下身,照下陰超,點知照完陰超醫生話我有粒4.5cm朱古力瘤,剛 ...

中藥可以降低催乳素


大宅

積分: 3400


13#
發表於 17-7-30 15:55 |只看該作者
yozosydney 發表於 17-7-30 15:52
回覆 wednesday1230 的帖子

我都是睇威院不育科,驗到催乳素高,安排食藥和照腦,沒有問題才進一步進行療 ...

中西藥 隔一個鐘食就o.k.


大宅

積分: 1324


14#
發表於 17-7-30 17:42 |只看該作者

回覆樓主

想問催乳素高係高成點?比正常高幾多?你可否話個指數我參考下,我都有驗過,比正常range高5ng/ml,想知道高成點先要check個腦,謝謝


大宅

積分: 3797


15#
發表於 17-8-7 22:19 |只看該作者
正常是450,我1450,高3倍幾,醫生要我照腦下垂呀。


別墅

積分: 803


16#
發表於 17-8-11 06:57 |只看該作者

回覆樓主

我都有朱古力瘤,不過割左,現在都係備孕中,樓主加油


大宅

積分: 3797


17#
發表於 17-8-11 11:52 |只看該作者
回覆 franchoi 的帖子

請問我自己煲的中藥材可以嗎?因為來經完打算自己煲啲補氣血的中藥材,如北冀,黨參,當歸


大宅

積分: 3400


18#
發表於 17-8-11 12:03 |只看該作者
yozosydney 發表於 17-8-11 11:52
回覆 franchoi 的帖子

請問我自己煲的中藥材可以嗎?因為來經完打算自己煲啲補氣血的中藥材,如北冀,黨參 ...

應該唔得囉


大宅

積分: 3797


19#
發表於 17-8-11 21:58 |只看該作者
食咁多催乳素藥物,會唔會致肥?有沒副作用呢?


大宅

積分: 2021


20#
發表於 17-8-12 10:30 |只看該作者
winky0604 發表於 17-8-11 06:57
我都有朱古力瘤,不過割左,現在都係備孕中,樓主加油割左之後是一年黃金期, 你可以找中醫調理下, 我第一胎都是割左之後半年中左, 加油


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo