想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 1812


1#
發表於 17-8-15 18:23 |只看該作者
有無搵陳志慧醫生ivf嘅jm分享吓過程同用左幾錢呢??


洋房

積分: 44


2#
發表於 17-8-25 07:24 |只看該作者
nicoleluvs 發表於 17-8-15 18:23
有無搵陳志慧醫生ivf嘅jm分享吓過程同用左幾錢呢??

本帖最後由 VIW.K 於 17-8-25 07:29 編輯

你好呀~
1. 第一次見醫生會驗血照超升波
2. 如果老公未check精子,就要check精子
3. 齊report 後,如適合做IVF,簽同意書
4. 經期第一日打去約醫生
5. 第二日去到醫生,會照升波驗血
6. 開針,大約係第6, 9, 10日返去見醫生,check下卵子進度
7. 第10日時會驗血check下適唔適合放新鮮卵
8. 卵子成熟打破卵針
9. 36小時回診所抽卵
10. 抽卵時間約半小時 可揀局部或全身麻醉
11. 即時會講到抽到幾多卵
12. 跟住連續兩日姑娘會打黎話你知胚胎情況
13. day 3放卵,每日兩次塞黃體藥
14. 5日後返去驗血check 黃體,唔夠要補針
15. 12日後返去驗HCG
16. 費用係續part 比錢
基本每次見醫生如照超升波$1500
驗血大約$1000
開針約$20000
抽卵 約$50000
放卵 約$15000


希望幫到你。


複式洋房

積分: 360


3#
發表於 17-8-26 12:40 |只看該作者
VIW.K 發表於 17-8-25 07:24
本帖最後由 VIW.K 於 17-8-25 07:29 編輯

你好呀~

有冇人搵佢做pgs 呢?
你成功嗎?


洋房

積分: 44


4#
發表於 17-8-26 16:52 |只看該作者
wishbabycome 發表於 17-8-26 12:40
有冇人搵佢做pgs 呢?
你成功嗎?

PGS 係咩(emoji) 我初步係得左,但HCG 低,要再返去睇下會唔會升。


洋房

積分: 44


5#
發表於 17-8-26 17:04 |只看該作者
wishbabycome 發表於 17-8-26 12:40
有冇人搵佢做pgs 呢?
你成功嗎?

我睇左咩係PGS 我無做呀!


複式洋房

積分: 360


6#
發表於 17-9-1 17:06 |只看該作者
VIW.K 發表於 17-8-26 17:04
我睇左咩係PGS 我無做呀!

你現在點呀?


洋房

積分: 44


7#
發表於 17-9-3 00:02 |只看該作者
wishbabycome 發表於 17-9-1 17:06
你現在點呀?

我星期一見醫生,希望有好消息啦(emoji)


大宅

積分: 1358


8#
發表於 17-10-9 18:06 |只看該作者
VIW.K 發表於 17-9-3 00:02
我星期一見醫生,希望有好消息啦(emoji)

Any good news?


大宅

積分: 1358


9#
發表於 17-10-9 18:08 |只看該作者
VIW.K 發表於 17-8-25 07:24
本帖最後由 VIW.K 於 17-8-25 07:29 編輯

你好呀~

全部夾埋使左幾多$先成功?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo