想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   6


別墅

積分: 565


1#
發表於 17-8-30 17:33 |只看該作者
本帖最後由 stellalou 於 17-8-30 18:21 編輯

一年內發生的
第一次10週有心跳、胎一直好細、自己停心跳,第二次4週幾化學,
第三次一著床已經低燒肚痛腰痛、5日後排出

驗了ANA, Antiphospholipids, APTT, PT, Protein C and S, LA等正常
antithrombin III(抗凝血酶)過低,80-120正常,我只有50幾
由於一直只睇普通婦產科醫生及家庭醫生,感覺上對這方便不太了解,請問有無JM了解這是不是我小產原因,而我接下來可以點做?

香港有無婦科/免疫學等等的醫生對這方面較認識
謝謝各位


大宅

積分: 3197


2#
發表於 17-8-30 17:51 |只看該作者
stellalou 發表於 17-8-30 17:33
第一次10週有心跳、胎一直好細、自己停心跳,第二次4週幾化學,
第三次一著床已經低燒肚痛腰痛、5日後排出
...

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=19899647


大宅

積分: 3784


3#
發表於 17-8-30 18:01 |只看該作者
我今日都出左報告,同你一樣醫生話凝血有問題,但我無問到指數幾多


別墅

積分: 565


4#
發表於 17-8-30 18:05 |只看該作者
Purpletsuipur 發表於 17-8-30 18:01
我今日都出左報告,同你一樣醫生話凝血有問題,但我無問到指數幾多

本帖最後由 stellalou 於 17-8-30 18:14 編輯

請問你是哪項abnormal啊?我普通科說我這個item低沒有太大問題,但我上網了解,這個問題也會形成血栓。



別墅

積分: 565


5#
發表於 17-8-30 18:24 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-8-30 17:51
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=19899647

由於第3次我不想有壓力沒有驗孕,李醫生會否只睇3次以上慣性流產?我現在真是大海撈針,不知道自己有沒有其他免疫問題。


大宅

積分: 3784


6#
發表於 17-8-30 19:04 |只看該作者
醫生話我地有呢項問題好多人都有,佢開左隻葉酸比我,叫L-methylfolare


別墅

積分: 565


7#
發表於 17-8-30 20:15 |只看該作者
Purpletsuipur 發表於 17-8-30 19:04
醫生話我地有呢項問題好多人都有,佢開左隻葉酸比我,叫L-methylfolare

本帖最後由 stellalou 於 17-8-30 20:16 編輯

謝謝回答!請問你是睇私症定公立?醫生角度有冇話下次懷孕可做些甚麼?或是自然再試下?


大宅

積分: 3197


8#
發表於 17-8-30 20:58 |只看該作者
stellalou 發表於 17-8-30 18:24
由於第3次我不想有壓力沒有驗孕,李醫生會否只睇3次以上慣性流產?我現在真是大海撈針,不知道自己有沒有 ...

咁我又唔清楚 不過好多jm都話李教授好好 你可以打電話去問下 希望幫到你


大宅

積分: 3784


9#
發表於 17-8-30 21:45 |只看該作者
我係私家,因為我係ivf 架,醫生話仲要食阿士匹靈


男爵府

積分: 5145


10#
發表於 17-8-30 23:44 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 jackydaisy1110 於 17-8-30 23:49 編輯

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Antithrombin_III_deficiency


你應要打肝素(薄血針)或食薄血藥


大宅

積分: 1637


11#
發表於 17-8-31 09:05 |只看該作者
本帖最後由 misschingching 於 17-8-31 09:06 編輯
stellalou 發表於 17-8-30 17:33
一年內發生的
第一次10週有心跳、胎一直好細、自己停心跳,第二次4週幾化學,
第三次一著床已經低燒肚痛腰 ...

若情況許可,去台灣找翁醫生,香們醫生真係唔多理免疫同懷孕的問題。我那時ana高,試過小產,他開肝素俾我打抗血栓,打到十三週停止唔打,費用不算貴,我bb順利出世,現在快一歲了。加油!
去台灣看診可即日來回,你可搵下平機票。


別墅

積分: 565


12#
發表於 17-8-31 16:38 |只看該作者
jackydaisy1110 發表於 17-8-30 23:44
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Antithrombin_III_deficiency

請問有醫生介紹嗎?


別墅

積分: 565


13#
發表於 17-8-31 16:41 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-8-30 20:58
咁我又唔清楚 不過好多jm都話李教授好好 你可以打電話去問下 希望幫到你
...

我朋友睇過李醫生,說他好溫柔,但我擔心再抽血仁安較一般貴,請問他對免疫是否也有認識的?如果他接受免疫問題,我也想拿報告給他看看


男爵府

積分: 5145


14#
發表於 17-8-31 18:43 |只看該作者
stellalou 發表於 17-8-31 16:38
請問有醫生介紹嗎?

Pm了你


複式洋房

積分: 252


15#
發表於 17-8-31 20:01 |只看該作者
jackydaisy1110 發表於 17-8-31 18:43
Pm了你

可以介紹醫生給我嗎?


大宅

積分: 2675

BK Milk勳章


16#
發表於 17-10-5 12:34 |只看該作者
stellalou 發表於 17-8-30 17:33
一年內發生的
第一次10週有心跳、胎一直好細、自己停心跳,第二次4週幾化學,
第三次一著床已經低燒肚痛腰 ...

請問在香港驗還是台灣驗?
咁政府有無跟進你既case?


複式洋房

積分: 478


17#
發表於 17-10-5 19:35 |只看該作者
stellalou 發表於 17-8-30 17:33
一年內發生的
第一次10週有心跳、胎一直好細、自己停心跳,第二次4週幾化學,
第三次一著床已經低燒肚痛腰 ...
你好!本人最近因為胚胎8週都未有心跳而要做藥流,好想試試搵出原因。請問你做左咩檢查呢?因為想做檢查,試試搵出個原因,避免下次再發生,但係又唔知可以做咩檢查。請指教,謝謝!


大宅

積分: 1258


18#
發表於 17-10-7 18:07 |只看該作者
stellalou 發表於 17-8-31 16:41
我朋友睇過李醫生,說他好溫柔,但我擔心再抽血仁安較一般貴,請問他對免疫是否也有認識的?如果他接受免 ...

李教授係指 由威院出黎依家仁安李x照嗎?
如果是的話, 本人不太建議睇佢
有錢的話,建議可睇陳X仕醫生,成功率高好多


大宅

積分: 1258


19#
發表於 17-10-7 18:08 |只看該作者
Purpletsuipur 發表於 17-8-30 19:04
醫生話我地有呢項問題好多人都有,佢開左隻葉酸比我,叫L-methylfolare

我都係因為凝血問題食緊依款葉酸


別墅

積分: 565


20#
發表於 17-10-9 18:34 |只看該作者
myemily 發表於 17-10-5 12:34
請問在香港驗還是台灣驗?
咁政府有無跟進你既case?

我在香港私家驗的

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo