想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 111


1#
發表於 17-9-17 07:19 |只看該作者

想問大家冷凍通常Day幾及什麼grade的胎成功?
我是Day5 EB(早期囊胚)冷凍,我見有些jm的胎有分AB, BB....等,分別是什麼?EB是否難成功?


大宅

積分: 3119


2#
發表於 17-9-17 09:07 |只看該作者
wanhaha 發表於 17-9-17 07:19
想問大家冷凍通常Day幾及什麼grade的胎成功?
我是Day5 EB(早期囊胚)冷凍,我見有些jm的胎有分AB, BB.... ...

其實係咪卵子及精子質素好先good grade...


大宅

積分: 1584


3#
發表於 17-9-17 11:25 |只看該作者
wanhaha 發表於 17-9-17 07:19
想問大家冷凍通常Day幾及什麼grade的胎成功?
我是Day5 EB(早期囊胚)冷凍,我見有些jm的胎有分AB, BB.... ...

我嗰時抽左卵,醫生話有 Grade 1/ Grade 2/ Grade 2-,越好的grading 係著床成功機會大D


複式洋房

積分: 278


4#
發表於 17-10-7 21:41 |只看該作者
我得3cc


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo