想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 267


1#
發表於 17-10-5 18:24 |只看該作者
下個cycle會放胎,想問各位做過ivf嘅jm,放胎前會食啲咩或做啲咩﹖


大宅

積分: 4050


2#
發表於 17-10-5 20:49 |只看該作者
snowrice 發表於 17-10-5 18:24
下個cycle會放胎,想問各位做過ivf嘅jm,放胎前會食啲咩或做啲咩﹖

每天浸腳
或做運動


水晶宮

積分: 55968


3#
發表於 17-10-5 21:28 |只看該作者

回覆樓主

好好咁休息relax
食想食嘅嘢。想飲就飲。跟住放完先算。
我成功放胎果次係咁。


複式洋房

積分: 267


4#
發表於 17-10-7 16:26 |只看該作者
lailai123 發表於 17-10-5 20:49
每天浸腳
或做運動
我而家朝朝番工前都落樓下急行


複式洋房

積分: 267


5#
發表於 17-10-7 16:26 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-5 21:28
好好咁休息relax
食想食嘅嘢。想飲就飲。跟住放完先算。
我成功放胎果次係咁。
但我想食同想飲嘅都係寒涼嘢……


水晶宮

積分: 55968


6#
發表於 17-10-7 16:51 |只看該作者
snowrice 發表於 17-10-7 16:26
但我想食同想飲嘅都係寒涼嘢……

我無理,咩都食,食倒放胎果日,放左先介口。就得左。

之前咩都介,放左都唔得。


別墅

積分: 536


7#
發表於 17-10-7 17:30 |只看該作者
我上次好放鬆、放前放後都照常生活。但failed...
今個周期好乖,少左飲凍野、多飲湯、早睡早起。
過2日放喇~好緊張。上次返去照陰超前一晚都訓唔著


複式洋房

積分: 267


8#
發表於 17-10-7 21:35 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-7 16:51
我無理,咩都食,食倒放胎果日,放左先介口。就得左。

之前咩都介,放左都唔得。
所以真係心情影響一切!但我未放胎已經有壓力,成日發惡夢……都唔知自己搞乜……


複式洋房

積分: 267


9#
發表於 17-10-7 21:35 |只看該作者
Miss.S 發表於 17-10-7 17:30
我上次好放鬆、放前放後都照常生活。但failed...
今個周期好乖,少左飲凍野、多飲湯、早睡早起。
過2日放喇 ...
希望你成功!我要等下個CYCLE。


水晶宮

積分: 55968


10#
發表於 17-10-7 21:54 |只看該作者
snowrice 發表於 17-10-7 21:35
所以真係心情影響一切!但我未放胎已經有壓力,成日發惡夢……都唔知自己搞乜……
...

我第一次放胎,都好大壓力。因為已經4次iui。失敗之後我relax左成年先放第2次。我去左6次旅行,學整coffee。
好relax我先放第二次。


複式洋房

積分: 267


11#
發表於 17-10-8 14:44 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-7 21:54
我第一次放胎,都好大壓力。因為已經4次iui。失敗之後我relax左成年先放第2次。我去左6次旅行,學整coffee ...
但我年紀唔細,唔可以一年之後先放……
去6次旅行,很有錢


水晶宮

積分: 55968


12#
發表於 17-10-8 14:49 |只看該作者
snowrice 發表於 17-10-8 14:44
但我年紀唔細,唔可以一年之後先放……
去6次旅行,很有錢

咁當然你唔洗休息咁耐。

自己覺得再ready就去再做。


已刪除用户

積分: 1955


13#
發表於 17-10-8 17:31 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 267


14#
發表於 17-10-8 18:59 |只看該作者
回覆 karenll369 的帖子

我有睇中醫,而家抽完卵都keep住睇。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo