想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2390


1#
發表於 17-10-6 09:08 |只看該作者
兩個月都仲未m,已經睇緊中醫, 仲有咩方法⋯⋯⋯ 好down 好擔心(emoji)


洋房

積分: 96


2#
發表於 17-10-6 11:40 |只看該作者
wendybb2013 發表於 17-10-6 09:08
兩個月都仲未m,已經睇緊中醫, 仲有咩方法⋯⋯⋯ 好down 好擔心(emoji)
中醫都有一啲係專睇婦科的, 你係咪睇呢啲?


大宅

積分: 2390


3#
發表於 17-10-6 12:31 |只看該作者
hitachichen 發表於 17-10-6 11:40
中醫都有一啲係專睇婦科的, 你係咪睇呢啲?

我睇浸大李曉光, 已經是婦科(emoji)


大宅

積分: 2280


4#
發表於 17-10-6 12:40 |只看該作者
乖乖地咁等~
我個陣都1個半月左右先黎返M*
但都幾驚架, 因為好少好少, 都流左2個星期, 仲懷疑埋係生瘜肉呀 :(
依家食完D調經藥, 再出返D血.. 希望可以慢慢調返好D*


大宅

積分: 1258


5#
發表於 17-10-7 18:03 |只看該作者
hitachichen 發表於 17-10-6 11:40
中醫都有一啲係專睇婦科的, 你係咪睇呢啲?

樓主有冇Check過有冇再次Bingo?另外成日唸都會有影響,吾唸可能就會黎M,西醫話一般4-6星期就會再見到M小姐

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo