想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2051


1#
發表於 17-10-3 19:06 |只看該作者
如題


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 17-10-3 20:26 |只看該作者

回覆樓主

Dd已經可以驗呀


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 17-10-3 20:27 |只看該作者

回覆樓主

定係你話dodo ?
受精後大概10日驗到。咁Dodo後起碼都11至14日吧?


大宅

積分: 1721


4#
發表於 17-10-3 20:32 |只看該作者
回覆 Wingyan.liu88 的帖子

係要中排卵果日起計第10日,第12日驗清楚D。第10日要睇到眼突先睇到。而唔係Do完開始計。


洋房

積分: 98


5#
發表於 17-10-3 20:38 |只看該作者

回覆樓主:

20号排卵,十日未驗到,今日第十三日就驗到了


大宅

積分: 1876


6#
發表於 17-10-3 23:37 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-10-3 19:06
如題

14日起驗最準
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 2051


7#
發表於 17-10-4 00:06 |只看該作者

回覆樓主

其實我唔記得自己月經幾號,所以我除左do完後驗,都唔知幾時先開始計(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 4951


8#
發表於 17-10-4 00:47 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-10-3 19:06
如題

我27號排卵,等派彩,好想快啲Bingo


複式洋房

積分: 436


9#
發表於 17-10-4 01:03 |只看該作者
hahakei 發表於 17-10-4 00:47
我27號排卵,等派彩,好想快啲Bingo

我都係


複式洋房

積分: 436


10#
發表於 17-10-4 01:05 |只看該作者
hahakei 發表於 17-10-4 00:47
我27號排卵,等派彩,好想快啲Bingo

不過今日check左。。。。應該又要下個月
20171003_095814.JPEG


大宅

積分: 1011


11#
發表於 17-10-4 01:26 |只看該作者
lazimanman0222 發表於 17-10-4 01:05
不過今日check左。。。。應該又要下個月

你27號先排 邊有咁快check到呀


大宅

積分: 1876


12#
發表於 17-10-4 04:54 |只看該作者
lazimanman0222 發表於 17-10-4 01:05
不過今日check左。。。。應該又要下個月

綠啲過左dd先有線架喎..

你太緊張啦
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 4951


13#
發表於 17-10-4 09:16 |只看該作者
lazimanman0222 發表於 17-10-4 01:05
不過今日check左。。。。應該又要下個月

你太早cheak綠d了,一定係白板,你可以cheak下紅d,如果逐漸深色,就有機,我紅d一日淺過一日,睇黎唯有下個月繼續努力了


複式洋房

積分: 436


14#
發表於 17-10-4 09:19 |只看該作者
hahakei 發表於 17-10-4 09:16
你太早cheak綠d了,一定係白板,你可以cheak下紅d,如果逐漸深色,就有機,我紅d一日淺過一日,睇黎唯有下 ...

等我明天試下先!但因為我有朋友來m前8日已經用綠d check 到,所以試下


大宅

積分: 4951


15#
發表於 17-10-4 09:41 |只看該作者
lazimanman0222 發表於 17-10-4 09:19
等我明天試下先!但因為我有朋友來m前8日已經用綠d check 到,所以試下

我都好心急,玩紅d玩到就黎無尿了


複式洋房

積分: 436


16#
發表於 17-10-4 09:46 |只看該作者
hahakei 發表於 17-10-4 09:41
我都好心急,玩紅d玩到就黎無尿了



大宅

積分: 2051


17#
發表於 17-10-4 13:40 |只看該作者

回覆樓主

我係新手,請問Jm們,咩係綠d紅d


男爵府

積分: 9959


18#
發表於 17-10-5 01:02 |只看該作者
lazimanman0222 發表於 17-10-4 09:19
等我明天試下先!但因為我有朋友來m前8日已經用綠d check 到,所以試下

無咩可能, 佢可能只係早左排卵, 排左6日, 就算著左床都係岩岩, hcg 仲咁低, 10miu/ml都無可能驗到
最少都排後9日


大宅

積分: 3452


19#
發表於 17-10-5 12:18 |只看該作者
hahakei 發表於 17-10-4 09:16
你太早cheak綠d了,一定係白板,你可以cheak下紅d,如果逐漸深色,就有機,我紅d一日淺過一日,睇黎唯有下 ...

我用紅D 兩日都係一樣淺控,緣d 白板。今天day 26 了。
24 號排卵,咁係咪可以唔洗再驗喇


大宅

積分: 3452


20#
發表於 17-10-5 12:20 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-10-4 13:40
我係新手,請問Jm們,咩係綠d紅d

紅d 大衞牌排卵紙 綠d 大衞牌驗孕紙
你睇多d 就會估到

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo