想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   7


別墅

積分: 628


1#
發表於 17-10-4 11:05 |只看該作者
雖然唔係100%會係仔,但都想問下,邊日dodo機會大啲呢?因為第一個月備孕係紅d轉淺do,唔中,第二個月係深粗同轉淺do都唔中,第三個有d心急想好似其他JM咁講有拉絲就隔日do,但因為已經有個女想追個仔,驚又中女(如果真係中左女都會開心既,但係仔就更好)你地覺得呢?除左飲豆漿仲有咩好做呀?thx


別墅

積分: 628


2#
發表於 17-10-4 14:29 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-4 11:05
雖然唔係100%會係仔,但都想問下,邊日dodo機會大啲呢?因為第一個月備孕係紅d轉淺do,唔中,第二個月係深粗 ...

Up


別墅

積分: 628


3#
發表於 17-10-4 22:45 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-4 11:05
雖然唔係100%會係仔,但都想問下,邊日dodo機會大啲呢?因為第一個月備孕係紅d轉淺do,唔中,第二個月係深粗 ...

Up up


大宅

積分: 1920


4#
發表於 17-10-4 23:12 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-4 11:05
雖然唔係100%會係仔,但都想問下,邊日dodo機會大啲呢?因為第一個月備孕係紅d轉淺do,唔中,第二個月係深粗 ...

我用緊個App話排卵前do係女排卵日或之後do係仔


男爵府

積分: 9959


5#
發表於 17-10-4 23:24 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-4 11:05
雖然唔係100%會係仔,但都想問下,邊日dodo機會大啲呢?因為第一個月備孕係紅d轉淺do,唔中,第二個月係深粗 ...

轉淺同轉淺再隔一日do


別墅

積分: 628


6#
發表於 17-10-5 08:29 |只看該作者
Angelaeasy 發表於 17-10-4 23:12
我用緊個App話排卵前do係女排卵日或之後do係仔

叫咩名呀thx


複式洋房

積分: 482


7#
發表於 17-10-5 09:25 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-4 23:24
轉淺同轉淺再隔一日do

轉淺果日do(即排左卵)好似好大機會,但唔明(emoji)淺果日既隔日要開工,suppose卵子存活24小時,即轉淺之後24小時已經沒有壽命


男爵府

積分: 9959


8#
發表於 17-10-5 09:45 |只看該作者
khcacajj 發表於 17-10-5 09:25
轉淺果日do(即排左卵)好似好大機會,但唔明(emoji)淺果日既隔日要開工,suppose卵子存活24小時,即轉淺 ...

本帖最後由 cavy0511 於 17-10-5 09:48 編輯

紅d唔係真係個個人用都咁準, 其實每個人體質唔同都有偏差, 所以想孕既大包圍做法係深粗do, 轉淺do, 轉淺隔一日再do, 但深粗好易中女, 樓主想要仔就skip左深粗會好d

我就係紅d唔準, 轉淺之後又無補, 結果我用紅d既幾個月一直都係miss左個timing
後來先知紅d唔係人人都準
到我無用紅d, 到中左仔睇返之前d紀錄先知(我有量體溫), 原來我係紅d轉淺隔日先排


複式洋房

積分: 482


9#
發表於 17-10-5 09:59 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-5 09:45
本帖最後由 cavy0511 於 17-10-5 09:48 編輯

紅d唔係真係個個人用都咁準, 其實每個人體質唔同都有偏差, ...

多謝你解釋,簡直仿然大悟。我呢幾個月一直跟紅D深粗開工,轉淺沒有隔日補,但都無聲氣。回想番今年四月婦檢,當時day 17, 醫生竟然話見到粒卵子準備排,我超唔明白,因為跟據紅D,我係day 12-14排,不過之後無將呢件事放在心上,而家醒起了,即是我可能未必紅D深粗24-48小時後排,可能更長時間。


大宅

積分: 1920


10#
發表於 17-10-5 10:37 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-5 08:29
叫咩名呀thx

Maybe baby


男爵府

積分: 6900


11#
發表於 17-10-5 10:55 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-5 09:45
本帖最後由 cavy0511 於 17-10-5 09:48 編輯

紅d唔係真係個個人用都咁準, 其實每個人體質唔同都有偏差, ...

甘請問你體溫系高溫左幾多日後排卵?
一跌就系等於你排所以do?


男爵府

積分: 6900


12#
發表於 17-10-5 11:00 |只看該作者
khcacajj 發表於 17-10-5 09:25
轉淺果日do(即排左卵)好似好大機會,但唔明(emoji)淺果日既隔日要開工,suppose卵子存活24小時,即轉淺 ...

其實排卵後得24小時,check到可能已經過幾小時,do得黎已經又幾小時,真系唔知精游唔游得切


複式洋房

積分: 482


13#
發表於 17-10-5 11:09 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-10-5 11:00
其實排卵後得24小時,check到可能已經過幾小時,do得黎已經又幾小時,真系唔知精游唔游得切
...

無錯,所以我都打算今個cycle唔計咁多,跟jm建議,排卵果星期隔日do, 前後「包抄」算


男爵府

積分: 9959


14#
發表於 17-10-5 11:38 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-10-5 10:55
甘請問你體溫系高溫左幾多日後排卵?
一跌就系等於你排所以do?

我排完先升架, 我體溫排卵無drop, 都係估架咋, 係排左見到升溫先知


別墅

積分: 628


15#
發表於 17-10-5 11:54 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-5 09:45
本帖最後由 cavy0511 於 17-10-5 09:48 編輯

紅d唔係真係個個人用都咁準, 其實每個人體質唔同都有偏差, ...

原來係咁,咁轉淺後仲要do幾多日呢?


別墅

積分: 628


16#
發表於 17-10-5 12:04 |只看該作者
khcacajj 發表於 17-10-5 11:09
無錯,所以我都打算今個cycle唔計咁多,跟jm建議,排卵果星期隔日do, 前後「包抄」算
...

咁會唔會容易中女呀 ?


複式洋房

積分: 482


17#
發表於 17-10-5 12:21 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-5 12:04
咁會唔會容易中女呀 ?

我無所謂呀,中女也很高興


別墅

積分: 628


18#
發表於 17-10-5 12:22 |只看該作者
khcacajj 發表於 17-10-5 12:21
我無所謂呀,中女也很高興

因為第二貼想追仔所以問下


別墅

積分: 628


19#
發表於 17-10-5 12:22 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-5 12:22
因為第二貼想追仔所以問下

*胎


男爵府

積分: 9959


20#
發表於 17-10-5 12:35 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-5 11:54
原來係咁,咁轉淺後仲要do幾多日呢?

正常do到轉淺隔日就夠

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo