想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1616


1#
發表於 17-10-5 10:29 |只看該作者
今個cycle放鮮胎失敗左, 諗緊下次在排卵日附近但放雪胎前日子dodo會唔會增加機會率?


別墅

積分: 536


2#
發表於 17-10-5 16:12 |只看該作者
同問。
有聽過放前dodo對著床有幫助。(好似要唔帶套?)
但醫生同我check時有提我要避孕。


大宅

積分: 1616


3#
發表於 17-10-5 16:15 |只看該作者

回覆樓主:

我未問過醫生呀, 不過上網search過話丁丁會有幫助


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


4#
發表於 17-10-5 23:34 |只看該作者
Miss.S 發表於 17-10-5 16:12
同問。
有聽過放前dodo對著床有幫助。(好似要唔帶套?)
但醫生同我check時有提我要避孕。 ...
有無話點解要避?


別墅

積分: 536


5#
發表於 17-10-6 14:31 |只看該作者
poonsun 發表於 17-10-5 23:34
有無話點解要避?
驚唔避孕會自己中左一個+放胎一個變孖胎...
醫生好怕我中孖胎
怕我身體唔好會出事


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


6#
發表於 17-10-6 16:40 |只看該作者
Miss.S 發表於 17-10-6 14:31
驚唔避孕會自己中左一個+放胎一個變孖胎...
醫生好怕我中孖胎
怕我身體唔好會出事
但醫生無俾抑制排卵的藥你食咩?我有喎,食咗唔會排卵。


別墅

積分: 536


7#
發表於 17-10-7 08:36 |只看該作者
poonsun 發表於 17-10-6 16:40
但醫生無俾抑制排卵的藥你食咩?我有喎,食咗唔會排卵。
而家食緊Estrofem 同埋塞藥只有這2樣、唔知有無抑制排卵成份


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


8#
發表於 17-10-7 12:11 |只看該作者
Miss.S 發表於 17-10-7 08:36
而家食緊Estrofem 同埋塞藥只有這2樣、唔知有無抑制排卵成份
應該無啦。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo