想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 42


1#
發表於 17-10-6 14:42 |只看該作者
現排緊威院公家ivf,2019年3月先有得見醫生,之前抽血驗咗好多野,其中一樣係卵巢功能,姑娘話指數10,就冇得做公家ivf,但我而家指數9,姑娘話我都可以照排住先,而家有睇緊中醫,中藥同針灸調理,但真係太憂心,唔知有冇jm都有類似既情況?


禁止訪問

積分: 1155


2#
發表於 17-10-6 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1155


3#
發表於 17-10-6 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3797


4#
發表於 17-10-6 16:00 |只看該作者
muimuikobe 發表於 17-10-6 14:42
現排緊威院公家ivf,2019年3月先有得見醫生,之前抽血驗咗好多野,其中一樣係卵巢功能,姑娘話指數10,就冇 ...
你的指數9就是早衰?我上年驗8.8,現在就唔知啦,醫生冇話我有早衰喎,現在我都是想快,今月準備在威院做私症


大宅

積分: 3797


5#
發表於 17-10-6 16:03 |只看該作者
Louisho1990 發表於 17-10-6 14:46
政府系咪都要幾萬蚊嫁?
政府公家症2萬多,私症8萬多你在那裡做?做了?


禁止訪問

積分: 1155


6#
發表於 17-10-6 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 148


7#
發表於 17-10-6 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 42


8#
發表於 17-10-6 18:43 |只看該作者
回覆 Louisho1990 的帖子

我只係排緊期咋,抽過血,請問有冇台灣ivf既資料同流程?其實個價錢差幾遠?thx


男爵府

積分: 7332


9#
發表於 17-10-6 19:28 |只看該作者
muimuikobe 發表於 17-10-6 14:42
現排緊威院公家ivf,2019年3月先有得見醫生,之前抽血驗咗好多野,其中一樣係卵巢功能,姑娘話指數10,就冇 ...

你講緊Fsh?


複式洋房

積分: 367


10#
發表於 17-10-6 20:01 |只看該作者
misssheep 發表於 17-10-6 19:28
你講緊Fsh?
我都想知FSH定 AMH?如果我AMH好低,FSH正常,咪都係卵巢早衰?


男爵府

積分: 7332


11#
發表於 17-10-6 20:08 |只看該作者
kikilai2015 發表於 17-10-6 20:01
我都想知FSH定 AMH?如果我AMH好低,FSH正常,咪都係卵巢早衰?

如果依資料直說,AMH低代表卵子存貨少;FSH正常代表卵巢功能正常。合理推斷係卵巢可正常排卵,但卵巢存貨已不多。咁就睇下你覺得咁算唔算卵巢衰退了!


複式洋房

積分: 367


12#
發表於 17-10-6 20:12 |只看該作者
misssheep 發表於 17-10-6 20:08
如果依資料直說,AMH低代表卵子存貨少;FSH正常代表卵巢功能正常。合理推斷係卵巢可正常排卵,但卵巢存貨 ...
Thanks. 應該卵子存貨少嘅問題嚴重,冇晒卵子就弊啦


洋房

積分: 42


13#
發表於 17-10-6 20:24 |只看該作者
回覆 lovebaby2612 的帖子

我今年35,我而家做緊針灸同睇緊中醫,醫師都係主要調理我個腎同調血氣,因為我早幾年試過宮外孕,所以冇咗一邊輸卵管,上次喺威院抽血未見過醫生,只係姑娘講返d指數我知,加上我經期量少同短,咁我就自己去睇過婦科,個醫生幫我照,話我子宮細,加上試過宮外孕,好多因數加埋,話我懷孕機會好微,就算做ivf都冇用,我聽到後喊咗好耐。。。


洋房

積分: 42


14#
發表於 17-10-6 20:28 |只看該作者
回覆 misssheep 的帖子

我唔知呀,姑娘就咁話俾我知,話我卵巢功能果度抽血驗出黎指數係9,如果10,就唔可以排公家,只可以做私家,問我如果我急既話,叫我考慮私家。。。


男爵府

積分: 7332


15#
發表於 17-10-6 20:32 |只看該作者
muimuikobe 發表於 17-10-6 20:24
回覆 lovebaby2612 的帖子

我今年35,我而家做緊針灸同睇緊中醫,醫師都係主要調理我個腎同調血氣,因為我 ...

IVF唔需要輸卵管,如果子宮正常,卵子正常就得啦!你問多個醫生啦!


男爵府

積分: 7332


16#
發表於 17-10-6 20:34 |只看該作者
muimuikobe 發表於 17-10-6 20:28
回覆 misssheep 的帖子

我唔知呀,姑娘就咁話俾我知,話我卵巢功能果度抽血驗出黎指數係9,如果10,就唔可 ...

我估你個指數係FSH


洋房

積分: 42


17#
發表於 17-10-6 20:49 |只看該作者
回覆 misssheep 的帖子

如果係咁。。。真係好灰。。。不過我都會繼續調理身體


男爵府

積分: 7332


18#
發表於 17-10-6 21:04 |只看該作者
muimuikobe 發表於 17-10-6 20:49
回覆 misssheep 的帖子

如果係咁。。。真係好灰。。。不過我都會繼續調理身體 ...

唔洗灰心,FSH個數好似會浮動,你補下身可能好啲,祝好孕!


洋房

積分: 42


19#
發表於 17-10-6 21:24 |只看該作者
回覆 misssheep 的帖子

希望如你所講,謝謝你


水晶宮

積分: 55968


20#
發表於 17-10-6 21:29 |只看該作者

回覆樓主

見意你睇多個私家醫生再了解下。
時間唔等人。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo