想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4032


1#
發表於 17-10-7 10:59 |只看該作者
5月小x,當時我做了14天媽媽,佢不停流血而走了,那时佢係急症室十分肚痛,自然流出
到7月中,我轉了做服務性行業,不太適合工時長,成日ot,勞動工作
好大壓力,曾有十多天都無開心笑過,有時壓力大到訓唔著。
最近我轉返做寫字樓工作,輕鬆一些,但可惜我努力運動,努力dodo,但我發現我沒有排卵
一直都搵唔到拉絲,以前m好準, 今次m遲黎左一個星期,又無排卵
小x,個個人話好快中,點解我就一路差落去,我可以做d咩 ?睇中醫 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo