想生BB

跳至

首頁

尾頁
   48


大宅

積分: 1221

開心吸收勳章


1#
發表於 17-8-3 09:44 |只看該作者
本帖最後由 LiuJuliana 於 17-8-5 12:51 編輯

為左調理身體可以懷孕,我都調理左成三年幾。岩岩結婚時已經冇走去避孕但就點都唔可以BINGO,於是乎就去左做抽血檢查,報告結果係黃體素低於標準值...三年以來,為左BINGO所以食左好多食補,終於如願以償22W啦!!!!(遲左好耐先開post)我就同大家分享一下我既食療過程…



黃體不足: 一定要勤力D,每朝早上固定量體溫,搵出高溫期,岩岩開始既時候,難免體溫會唔夠明顯,亦可以認真觀察白帶既情況,我仲有額外食維他命丸加強調理。我自己就食左聖潔莓同肌醇,早晚各食一粒,持續食左1個幾月,係第二個月時,高溫期就開始穩定超過12日以上。


遲排卵: 因為月經唔準,所以亦好難捉到排卵期,中醫同我講,我主要係因為肝鬱近而引起腎虛,所以醫生要我加強疏肝補腎,我會自己煲杜仲茶,或者係煲杜仲雞湯,加強補腎。有陣時比較忙,就會飲田原香滴雞精救急,味道都幾好架。另外,我亦都好推薦黑豆茶,炒過之後煲成茶,能夠增加雌激素架。就係咁樣食補大約Keep住食左2~3個月,從一開始點都測唔到,令我自己都開始懷疑我係唔係排唔到卵,到後來終於慢慢浮出來,明顯既排卵日!


宮寒: 我係天生手腳冰冷既人,就好似一塊唔會融化既冰,即使著左襪,腳板底都仲可以透過襪冰到我老公,醫生話其實咁樣都係代表左我腎陽虛,非常不利於備孕。所以為左調理手腳冰冷既問題,我每一日都會浸腳,浸完腳之後全身都會流汗,身體亦都比較放鬆,晚上又特別好訓。但覺得最有用既方法都係跑步或者快步行,咁樣對於調理肝鬱亦特別有效,如果冇動力跑步就可以放下狗,不知不覺都會行左超多路。而最重要既係,千祈唔好飲凍野,補身既涼茶,就可以放到常溫後先至飲。



最後因為我係中西醫綜合調理,為左避免食補之間會有衝突?我都係秉持著中藥或者湯水要先飲,滴雞精就會揀係早上空肚飲,隔30分鐘後先會食維他命好似係聖潔莓同肌醇。仲有一點特別重要,我覺得調理過程中,一定要等自己睇開D,唔好患得患失,因為你越諗得多壓力就越大,反而更難生BB。


5/8更新



之前有JM PM問滴雞精品牌差異,據我所知今次BB展一共有好多間參展,鴻福堂、田原香、娘家、王朝同晨露,借呢個機會同大家試哂咁多款品牌~


一開始對王朝好有興趣,因為係比較新既品牌,亦都見到有好多Blogger推薦,不過台灣朋友就話王朝係台灣冇咩人識,揀滴雞精既話一般都是揀娘家、老協珍、田原香呢d大牌子。王朝優惠最低到78折,但講緊要買32盒。有免費試飲,買夠指定金額就送嬰兒浴盆、嬰兒用品消毒機、BB車等等。我同sales姐姐話我之前係有飲過娘家、田原香,但工作人員就開始攻擊,話佢地d雞隻來源不明、花錢請大明星(好似田原香請左鍾嘉欣同林心如代言),我覺得做生意有時為左爭生意係無可厚非,但係咁樣攻擊對手就唔係咁好囉!



之後我就去左鴻福堂度試飲,鴻福堂具我所知就係今年先推出滴雞精既,佢地標榜用既雞係歐洲既有機雞,拎左歐盟有機認證,好似都幾信得過!但係佢既滴雞精比起我以前飲既滴雞精顏色上有D唔同,佢係比較淡身,冇咁濃既感覺,有少少似茉莉茶色,唔通歐洲雞滴出黎既湯色都會唔同!?同埋有一點係,佢用歐洲雞,但係香港製造,即係話佢用既雞其實係冰鮮雞或者係雪藏雞,如果大家對雞既質素有要求可能就要考慮埋呢一點!但鴻福堂畢竟係香港大牌子,食品安全個part我一定最信任佢,我諗大家都可以俾D信心佢既!同埋可能係岩岩起步既關係,鴻福堂暫時只有一款味道,想特別補身既就要注意啦!



最後我去左田原香,田原香其實之前都有飲過,最主要係因為見到好多大牌明星都飲同埋台灣既朋友都有飲,諗住比較信得過,但佢既價錢就應該係比較貴既一個。今次BB展係佢地度買滴雞精有儲值金優惠,有D果汁機呀、揹帶之類送,仲有LC杯添。咁樣計落又好似比較抵,所以我就買左田原香拎埋禮物啦(笑)





侯爵府

積分: 21023

2018復活節勳章


2#
發表於 17-8-3 09:55 |只看該作者
thanks sharing


大宅

積分: 1065


3#
發表於 17-8-3 10:00 |只看該作者
回覆 LiuJuliana 的帖子

我都備孕中 多謝你分享

點評

LiuJuliana    發表於 17-8-3 13:57


大宅

積分: 1917

我的育兒心得勳章


4#
發表於 17-8-3 10:24 |只看該作者


大宅

積分: 3500

開心吸收勳章


5#
發表於 17-8-3 10:29 |只看該作者


禁止訪問

積分: 2464

開心吸收勳章


6#
發表於 17-8-3 10:34 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1624


7#
發表於 17-8-3 10:37 |只看該作者

回覆樓主

謝分享 很有用


複式洋房

積分: 160


8#
發表於 17-8-3 12:46 |只看該作者
LiuJuliana 發表於 17-8-3 09:44
為左調理身體可以懷孕,我都調理左成三年幾。岩岩結婚時已經冇走去避孕但就點都唔可以BINGO,於是乎就去左 ...

你既分享,令我有番希望

點評

LiuJuliana    發表於 17-8-3 13:57


複式洋房

積分: 267


9#
發表於 17-8-3 13:27 |只看該作者

回覆樓主



大宅

積分: 1551


10#
發表於 17-8-3 13:47 |只看該作者

回覆樓主

聖潔莓同肌醇 係邊買架?


大宅

積分: 1221

開心吸收勳章


11#
發表於 17-8-3 13:57 |只看該作者
回覆 RCMC 的帖子

iherb有得買


複式洋房

積分: 420


12#
發表於 17-8-3 18:38 |只看該作者
LiuJuliana 發表於 17-8-3 09:44
為左調理身體可以懷孕,我都調理左成三年幾。岩岩結婚時已經冇走去避孕但就點都唔可以BINGO,於是乎就去左 ...



洋房

積分: 82


13#
發表於 17-8-3 18:50 |只看該作者

回覆樓主

謝謝你既分享呀!請問做完功課後,係咪唔好飲黑豆茶呀?


民房

積分: 18


14#
發表於 17-8-3 23:38 |只看該作者
LiuJuliana 發表於 17-8-3 09:44
為左調理身體可以懷孕,我都調理左成三年幾。岩岩結婚時已經冇走去避孕但就點都唔可以BINGO,於是乎就去左 ...

我都試過 因「宮寒」流產,本來驗到bing bing.

點知個幾月後開始子宮忍忍作痛,自己其實都心中有數,最後兩個月左右流咗。

入到醫院連個囊都照唔倒「清空」

事後睇中醫調理,話我宮寒所以胎唔會陀得隱,我好後悔,冇聽媽咪講,之前媽咪買好多白鳳丸呀,燉花膠雞湯比我食,我懶唔食,攪成咁。 而家有時諗起 由開心變失望嗰種感覺瀝瀝在目


大宅

積分: 1221

開心吸收勳章


15#
發表於 17-8-4 10:20 |只看該作者
回覆 anniechopper 的帖子

做完功課後飲少少黑豆茶都ok 補腎
都建議可以食d紫生菜、菠菜、番薯、kiwi、橙


大宅

積分: 1221

開心吸收勳章


16#
發表於 17-8-4 10:23 |只看該作者
回覆 ATTIMO 的帖子

真係要好好調理身體 都建議備孕前就睇中醫 瞭解吓自己身體狀況都好


洋房

積分: 100


17#
發表於 17-8-4 15:56 |只看該作者

回覆樓主:

恭喜妳 多謝妳分享


大宅

積分: 4511


18#
發表於 17-8-4 15:59 |只看該作者


大宅

積分: 1373


19#
發表於 17-8-4 16:29 |只看該作者
回覆 LiuJuliana 的帖子

請問你食開邊隻牌子既聖潔莓同肌醇?我經期都好亂同宮寒,謝謝你


大宅

積分: 2047


20#
發表於 17-8-4 22:25 |只看該作者
LiuJuliana 發表於 17-8-3 09:44
為左調理身體可以懷孕,我都調理左成三年幾。岩岩結婚時已經冇走去避孕但就點都唔可以BINGO,於是乎就去左 ...

多謝分享!我試了4年還未懷上!
試一試你的方法!

點評

LiuJuliana    發表於 17-8-10 10:27

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo