想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 537


1#
發表於 17-10-4 12:49 |只看該作者
我喺香港做公家ivf失敗了,我同先生諗住過台灣,
照左厚度夠,有卵巢多囊,見到都好多好似係台灣做就多數易D得,
想請教下各位,其實同喺香港做,佢哋有啲咩分別?


大宅

積分: 2368


2#
發表於 17-10-4 12:57 |只看該作者
kulusa 發表於 17-10-4 12:49
我喺香港做公家ivf失敗了,我同先生諗住過台灣,
照左厚度夠,有卵巢多囊,見到都好多好似係台灣做就多數易 ...

公家你抽咗卵未


別墅

積分: 537


3#
發表於 17-10-4 13:06 |只看該作者
mei@hang 發表於 17-10-4 12:57
公家你抽咗卵未

公家最少要有三粒16 M M泡泡,先會抽,打針打到今日聽朝返醫院最後限期,但係啲泡泡不合理相及數目少,九成機會失敗,所以冇得抽


大宅

積分: 2368


4#
發表於 17-10-4 13:09 |只看該作者
kulusa 發表於 17-10-4 13:06
公家最少要有三粒16 M M泡泡,先會抽,打針打到今日聽朝返醫院最後限期,但係啲泡泡不合理相及數目少,九 ...

本帖最後由 mei@hang 於 17-11-18 10:15 編輯

del


別墅

積分: 537


5#
發表於 17-10-4 13:11 |只看該作者
mei@hang 發表於 17-10-4 13:09
上次我廣華兩粒都照抽

但係size是不是佢哋所需要的?我係威記做
奇怪囉佢同我講,三粒16先值得抽,
唔知係唔係因為我有卵巢多囊,係唔係驚抽左之後入邊冇卵子?
都冇辦法啦佢唔抽我都冇辦法


大宅

積分: 2368


6#
發表於 17-10-4 13:33 |只看該作者
kulusa 發表於 17-10-4 13:11
但係size是不是佢哋所需要的?我係威記做
奇怪囉佢同我講,三粒16先值得抽,
唔知係唔係因為我有卵巢多囊 ...

可能未夠成熟,抽咗都冇用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo