論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 850


1#
發表於 22-2-16 15:25 |只看該作者
老爺尋晚打黎叫我地買姐姐假, 佢話出面爆得好勁, 我同佢講諗諗先..我姐姐剛原價續約, 簽佢時講明放禮拜6既, 一直以黎都係甘, 個時岩岩生完第一個月都試過買哂佢假, 因為真係需要佢幫忙, 之后香港曾經都爆過百幾單, 個時都買過佢假, 佢都OK ge, 一口答應, 我都同佢解釋情況佢都明白,
直至新年開始爆得好勁, 我都買左佢2日假, 淨係放初三, 初一,二只需做少量清潔就可以休息, 但最後初一我媽家姐佢地黎打邊爐,佢都係冇得休息,只係休左初二, 其實都吾覺佢好黑面, 可能佢都明白啦, 但講真我都係打工仔, 有邊個吾想放假出去抖抖, 佢係有自己房既, 但感覺佢都想出下去, 放個假充下電, 奈何我都擔心佢點都會除口罩食野, 搭車等等...所以吾知點好, 大家又會係點做???


別墅

積分: 815


2#
發表於 22-2-16 17:15 |只看該作者
miyakotai 發表於 22-2-16 15:25
老爺尋晚打黎叫我地買姐姐假, 佢話出面爆得好勁, 我同佢講諗諗先..我姐姐剛原價續約, 簽佢時講明放禮拜6既, ...

其實如有佢明白宜家疫情好嚴重,應該理解。佢自己中左都唔會好受,但假期係佢既,如果佢一定要放唔肯要錢,真係耐佢唔何。


男爵府

積分: 6667


3#
發表於 22-2-16 17:57 |只看該作者
miyakotai 發表於 22-2-16 15:25
老爺尋晚打黎叫我地買姐姐假, 佢話出面爆得好勁, 我同佢講諗諗先..我姐姐剛原價續約, 簽佢時講明放禮拜6既, ...

本帖最後由 baby1628 於 22-2-16 17:59 編輯

我媽屋企由2020年開始一個月只准姐姐放一日假,姐姐底薪五千蚊,長期keep住出六千蚊,難得姐姐貪錢鍾意返工,由聖誕開始姐姐一日假都未放過,依家周圍爆到九彩,你寧願畀多一千幾百蚊,定係佢喺出面中招累全家?????


子爵府

積分: 12137


4#
發表於 22-2-18 10:08 |只看該作者
如果外傭接受,你補錢俾佢,或者請佢留家中休息,你真係唔使佢工作,大家都心安


大宅

積分: 4705


5#
發表於 22-2-18 10:21 |只看該作者
永遠有部分姐姐點都要出外放假,我姐姐仲要越來越多出去,未夠6am就出門口,咁早都未有交通工具,唔知佢去邊

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo