論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   2


民房

積分: 16


1#
發表於 22-2-25 20:20 |只看該作者
本帖最後由 AshleyJulia 於 22-2-25 20:43 編輯

情況係咁,個工人姐姐係印印,我係通知agent我要抄工人姐姐,angent講要用傳統方法了鼻了喉既檢測先可以上到機,但排政府提供既傳統檢測長期又冇位。
請問有冇師兄師姐係搵私家既深喉口水檢測架? 因angent講深喉唔比上機,唔知係真定假。
或有冇私家係有做傳統特快架? 請介紹。
已錯過左1次上飛機,苦惱中謝謝。


大宅

積分: 1614


2#
發表於 22-2-25 23:07 |只看該作者
AshleyJulia 發表於 22-2-25 20:20
情況係咁,個工人姐姐係印印,我係通知agent我要抄工人姐姐,angent講要用傳統方法了鼻了喉既檢測先可以上 ...

幾時飛?試下walkin 禮頓山或鰂魚涌檢測中心,佢哋個檢測公司可以二十四小時內有report,當然要一早去排隊,如果唔係walk in滿晒都冇得做


別墅

積分: 731


3#
發表於 22-2-25 23:20 |只看該作者
機場有得做,唔係檢測中心,另外的,唔記得$499,幾個鐘頭就有result,for 旅客出境的

https://fly.prenetics.com/?gclid=Cj0KCQiAmeKQBhDvARIsAHJ7mF4gcolbsvi-j7eV08BEBHxnm0Sxj-6kvMiSNvj61SRDLyNsUVYpdLkaAt5xEALw_wcB


民房

積分: 16


4#
發表於 22-2-25 23:21 |只看該作者
57xt52 發表於 22-2-25 23:07
幾時飛?試下walkin 禮頓山或鰂魚涌檢測中心,佢哋個檢測公司可以二十四小時內有report,當然要一早去排隊 ...

今個月27號早上機(emoji)
多口問問,其實我已買左機票比工人姐姐,佢去唔去做檢測,其實係唔係僱主責任?


別墅

積分: 731


5#
發表於 22-2-25 23:25 |只看該作者
AshleyJulia 發表於 22-2-25 23:21
今個月27號早上機(emoji)
多口問問,其實我已買左機票比工人姐姐,佢去唔去做檢測,其實係唔係僱主責任?
...

我之前問過勞工處,無規定檢測費要僱主俾
個工人唔做檢測上唔到機係佢嘅事
僱主可以做就係提佢,唔通押佢去咩


民房

積分: 16


6#
發表於 22-2-25 23:25 |只看該作者
cct_crystal 發表於 22-2-25 23:20
機場有得做,唔係檢測中心,另外的,唔記得$499,幾個鐘頭就有result,for 旅客出境的

https://fly.prenet ...

thx


民房

積分: 16


7#
發表於 22-2-25 23:31 |只看該作者
cct_crystal 發表於 22-2-25 23:25
我之前問過勞工處,無規定檢測費要僱主俾
個工人唔做檢測上唔到機係佢嘅事
僱主可以做就係提佢,唔通押佢 ...

我一直比個死人angent老點,工人姐姐做唔到檢測,上唔到機,又係入僱主數。


水晶宮

積分: 61767


8#
發表於 22-2-26 09:08 |只看該作者
AshleyJulia 發表於 22-2-25 23:31
我一直比個死人angent老點,工人姐姐做唔到檢測,上唔到機,又係入僱主數。
...

你炒工人 洗乜靠 agent? agents 好多都老點僱主。

仲有, 上飛機要做檢測係工人自身責任, 佢係成年人, 佢用自己方式解決啦。


大宅

積分: 1515


9#
發表於 22-2-26 09:32 |只看該作者
57xt52 發表於 22-2-25 23:07
幾時飛?試下walkin 禮頓山或鰂魚涌檢測中心,佢哋個檢測公司可以二十四小時內有report,當然要一早去排隊 ...

本帖最後由 clemmiefok 於 22-2-26 09:33 編輯

已預约今早去禮頓山做,入場登記時說現在result 要48小時, 我姐明晚飛,唔知到時有未,如明天下午都未收到result, 真係唔知點好? 買過張新机票?

預訂時顯示如上午做完報告旁晚出(係自費檢測),昨天上網再睇下報告是24-30小時出,今天早上去到說48小時出,唉……


別墅

積分: 731


10#
發表於 22-2-26 10:12 |只看該作者
clemmiefok 發表於 22-2-26 09:32
本帖最後由 clemmiefok 於 22-2-26 09:33 編輯

已預约今早去禮頓山做,入場登記時說現在result 要48小 ...

可直接機場做但要預約


民房

積分: 16


11#
發表於 22-2-26 10:14 |只看該作者
birdbird 發表於 22-2-26 09:08
你炒工人 洗乜靠 agent? agents 好多都老點僱主。

仲有, 上飛機要做檢測係工人自身責任, 佢係成年人, 佢 ...

Cls,比angent點到頭暈眼花,尋日我仲比左300蚊比angent改機票,都唔知佢會唔會出張假機票,或照原定計劃27號飛,錢照收我。。。哎,真係好煩。最衰我冇現場錄佢音,否則我必定小額錢債告佢。


大宅

積分: 1515


12#
發表於 22-2-26 14:10 |只看該作者
cct_crystal 發表於 22-2-26 10:12
可直接機場做但要預約

明天機場的預约已full 了,為有希望在明天


民房

積分: 17


13#
發表於 22-2-27 11:39 |只看該作者
clemmiefok 發表於 22-2-26 14:10
明天機場的預约已full 了,為有希望在明天

請問最後出唔出得切啊?


大宅

積分: 1515


14#
發表於 22-3-5 07:31 |只看該作者
20142016 發表於 22-2-27 11:39
請問最後出唔出得切啊?

唔好意思咁遲覆,出唔切,27/2做, 3/1号收到通知確診,唔知係咪係陽性,所以遲通知,上唔到機


別墅

積分: 731


15#
發表於 22-3-5 09:44 |只看該作者
clemmiefok 發表於 22-3-5 07:31
唔好意思咁遲覆,出唔切,27/2做, 3/1号收到通知確診,唔知係咪係陽性,所以遲通知,上唔到機
...

咁而家確診左你有無話要跟進啲乜呀?


大宅

積分: 1515


16#
發表於 22-3-5 12:06 |只看該作者
cct_crystal 發表於 22-3-5 09:44
咁而家確診左你有無話要跟進啲乜呀?

確診後立即回來隔離直至陰性後再rebook機票返菲,當日有通知Cebu pacific 工人確診,他話會保留機票给她。


別墅

積分: 973


17#
發表於 22-3-5 12:11 |只看該作者
本帖最後由 elleccy 於 22-3-5 12:13 編輯
clemmiefok 發表於 22-3-5 12:06
確診後立即回來隔離直至陰性後再rebook機票返菲,當日有通知Cebu pacific 工人確診,他話會保留機票给她。 ...

炒左/完左約,簽收晒先確診,其實唔使接佢返你屋企?
佢應該去agent boarding house?
接佢回家,佢都唔會識感恩,容咩易比佢屈有薪病假加惹埋自己屋企人


民房

積分: 8


18#
發表於 22-3-6 18:16 |只看該作者
book政府$240個啲啦,但留意番每間檢測中心拎report既時間唔同,有啲48小時,有啲24小時,岩岩我5:30係油麻地做,明天2:30後有report。如果你book唔到就睇下walkin 有冇啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo