論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 380


1#
發表於 22-3-3 00:11 |只看該作者
大行女傭公司,睇中一個印姐姐要ful pay 佣金,正常嗎?

想問 有無人用過大行 陽X 女傭。請問口碑如何?

另外 簽約有乜嘢需要注意呢?


大宅

積分: 2193


2#
發表於 22-3-3 09:10 |只看該作者

回覆樓主:

我個間都係要full pay


伯爵府

積分: 18536


3#
發表於 22-3-3 12:41 |只看該作者
jwong327 發表於 22-3-3 09:10
我個間都係要full pay

我果間都係


大宅

積分: 2540


4#
發表於 22-3-3 19:14 |只看該作者
幫襯過3間都係full pay, 企係agent立場,我收唔足錢點解要幫你proceed


大宅

積分: 4532


5#
發表於 22-3-3 19:55 |只看該作者
tom.chan 發表於 22-3-3 00:11
大行女傭公司,睇中一個印姐姐要ful pay 佣金,正常嗎?

想問 有無人用過大行 陽X 女傭。請問口碑如何?

係full pay,所以要揾間信譽良好的。你的agent 收哂$,跟住話呀妹唔黎,你都冇計。你個間,n年前入過黑名單喎,你上網check下
:-D :-?


複式洋房

積分: 380


6#
發表於 22-3-4 22:03 |只看該作者
csbaik 發表於 22-3-3 19:55
係full pay,所以要揾間信譽良好的。你的agent 收哂$,跟住話呀妹唔黎,你都冇計。你個間,n年前入過黑名單 ...

收到


大宅

積分: 4532


7#
發表於 22-3-4 22:28 |只看該作者
csbaik 發表於 22-3-3 19:55
係full pay,所以要揾間信譽良好的。你的agent 收哂$,跟住話呀妹唔黎,你都冇計。你個間,n年前入過黑名單 ...

我同你一樣煩,不知揾现成定海外,两者一樣有風險
:-D :-?


大宅

積分: 2193


8#
發表於 22-3-6 08:48 |只看該作者

回覆樓主:

我個間跟得好足,我已經第二次係佢度請,菲律賓個邊d文件寄到來,佢叫同事打來催我快d簽好寄返俾佢攪

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo