跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2215


1#
發表於 12-12-24 00:24 |只看該作者
如題


禁止訪問

積分: 806


2#
發表於 12-12-28 23:44 |只看該作者

回覆:自己食飯未?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7941


3#
發表於 12-12-29 02:57 |只看該作者

回覆:自己食飯未?

用匙自己不黎食,不過食左幾啖就會用手拿黎食...




男爵府

積分: 5512


4#
發表於 13-1-2 21:32 |只看該作者

回覆:自己食飯未?

我一比佢自己食就會反轉個碗






大宅

積分: 1176


5#
發表於 13-1-4 03:10 |只看該作者
我就喂BB食咗半碗飯,先俾佢自己試下畢嚟食, BB每次開頭畢嗰幾匙都幾好,之後就攞嚟玩,跟住就成張 high chair 都係飯


禁止訪問

積分: 19566


6#
發表於 13-1-8 01:07 |只看該作者

引用:用匙自己不黎食,不過食左幾啖就會用手拿黎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 17


7#
發表於 13-1-15 17:51 |只看該作者

回覆:自己食飯未?

開頭自己食都幾好,食食下又係會用手食😚唔知係咪睇到我地成日餵佢食野,有時佢都會餵番我地!




男爵府

積分: 9401


8#
發表於 13-1-19 13:01 |只看該作者

回覆:自己食飯未

阿仔15個月已經可以自己食晒成碗飯,不過而家開始唔肯自己畢,要人餵。


男爵府

積分: 8085


9#
發表於 13-9-9 22:05 |只看該作者
一歲開始識用spon
到一歲半可以自己不黎食
不過有啲慢
而家两歲可以自己食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo