跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


1#
發表於 12-10-5 09:53 |只看該作者
差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到,應該點好?




大宅

積分: 2448


2#
發表於 12-10-5 22:54 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

唔好俾學習快佢用,好快就得,我個女用左幾個星期學習快就轉用正常快子了




用戶要求終止服務

積分: 8567

好媽媽勳章


3#
發表於 12-10-8 19:43 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

我都冇比過學習快佢用,用得多就ok架喇


大宅

積分: 3283


4#
發表於 12-10-9 13:56 |只看該作者
我的囡囡沒用學習快子,她好早會用.

點評

wcpcelia  你女女食嘢應該好乖了...人地話,肯食嘢的小朋友,相對容易學用筷子架...  發表於 12-10-10 19:52


子爵府

積分: 12620


5#
發表於 12-10-10 17:29 |只看該作者
唉...我個一路都用學習筷子, 怎也不肯用普通!

點評

201102  你試下比對可愛的筷子小朋友用,吸引他.  發表於 12-10-11 09:39


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 12-10-10 19:51 |只看該作者
開頭由得佢,佢夾到就好有滿足感了...等佢大個一點,才教番正確的姿勢


公爵府

積分: 28375

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 12-10-11 16:20 |只看該作者
其實我覺得學習筷好難用


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-10-12 07:30 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

無用學習筷,直接用筷子,
教幾次,錯幾次,得左。




男爵府

積分: 8532


9#
發表於 12-10-15 03:08 |只看該作者

引用:差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到

原帖由 pipip929 於 12-10-05 發表
差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到,應該點好?
試下轉用combi學習筷,我囡當初歲半用,到兩歲已經識用普通筷!


大宅

積分: 1835


10#
發表於 12-11-28 10:45 |只看該作者
唔好俾佢用學習筷子,慢慢佢會識喳架啦﹗


複式洋房

積分: 171


11#
發表於 12-11-30 01:40 |只看該作者
回覆 yankaka 的帖子

你可以試下整爛佢之後再同佢講
叫佢試下囉
^^我個女都係咁嫁初初用用下佢就會無問題


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-12-8 16:00 |只看該作者

回覆:pipip929 的帖子

我發覺佢用普通的筷子,掌握得更好


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


13#
發表於 12-12-11 00:18 |只看該作者

引用:差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到

原帖由 pipip929 於 12-10-05 發表
差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到,應該點好?
我個仔兩歲已識用普通筷子,後黎俾佢用學習筷子,到三歲幾唔識用返普通筷子,跟住要佢以後用返普通筷子,唔洗一日又識用返


洋房

積分: 59


14#
發表於 12-12-17 00:17 |只看該作者
不用學習筷,很快會識揸筷子
我曾經同佢玩遊練習,如夾星星形狀擦膠,夾紙團落杯,約1星期左右就學識`


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-12-17 16:35 |只看該作者
我個開頭用學習快子,後來一次旅行留低左,佢冇得揀,焗住用正常快子,用用下就ok,試下扮唔見左,焗佢用


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 12-12-24 14:16 |只看該作者
囡囡都係一開始見到我們大人用筷子,她又跟著用;慢慢她自己就曉得用筷子。所以,她從來冇用過學習筷子喎!


複式洋房

積分: 206


17#
發表於 13-1-26 18:17 |只看該作者
我仔仲揸梗筷子頭有公仔嘅學習筷子。


大宅

積分: 3891


18#
發表於 13-1-31 04:14 |只看該作者
阿仔無用過學習筷,3歲識用大人筷


珍珠宮

積分: 49916


19#
發表於 13-1-31 22:10 |只看該作者
唔用學習筷子,小朋友反而會學得更快!
我個仔一開始就用普通筷子!


男爵府

積分: 6062

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 13-2-4 00:44 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

無教過~無端端有日拎左我對筷子夾~攪掂~
仲夾得好叻~爬埋飯~
我就左咀




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo