母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1007


1#
發表於 18-3-4 12:49 |只看該作者
本帖最後由 venus0622 於 18-3-21 12:04 編輯

Del


水晶宮

積分: 55381


2#
發表於 18-3-5 01:30 |只看該作者
venus0622 發表於 18-3-4 12:49
BB兩個月大,之前因爲佢細個易濁所以要用樽餵,食奶都唔叻,要食一個鐘,最近諗住試試比佢埋身,唉,點知佢 ...
你描述嘅都好正常,聽你咁講似乎BB埋身亦食得唔錯,証明你同BB都做得好好。 既然大小便夠,就無需要擔心太多了。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo