懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 626


1#
發表於 23-9-6 06:44 |只看該作者
而家呢個經濟環境,啲陪月收兩萬幾三萬,仲話好搶手,其實出面好多人打十幾年工都冇三萬蚊一個月,不過都依然好多有錢人出得起錢仆倒去請。

如果真係質素好好有保證,咁都放心啲,但最怕有人渾水摸魚,連外傭都不如,大家用過陪月覺得係咪直係值得請?


子爵府

積分: 11618


2#
發表於 23-9-6 08:57 |只看該作者
Moon_jm 發表於 23-9-6 06:44
而家呢個經濟環境,啲陪月收兩萬幾三萬,仲話好搶手,其實出面好多人打十幾年工都冇三萬蚊一個月,不過都依 ...

有用啊,但我係用朋友介紹的。
唔係自己上網搵的。

有無用要睇下自己屋企人幫唔幫到手
如果自己媽媽煲湯叻,煮飯叻,又有心湊,個女又唔介意要老人家辛苦。咁可以唔請既。


男爵府

積分: 6468


3#
發表於 23-9-6 09:29 |只看該作者
如果你自問學習能力高, 挨得, 有自理能力, 個老公又唔算太廢.
咁就唔使請陪月
冇錯, 大把陪月渾水摸魚, 用到一肚氣, 所以只能靠介紹


別墅

積分: 722


4#
發表於 23-9-6 10:15 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wockyneo11 於 23-9-6 10:27 編輯

我當時無,因爲身邊朋友請親都有唔好經歷。頭3個月産假自己湊,基本家務老公做,日用品我媽一星期買一次,食就老公買樓下無味精三餸飯,訂炒米茶月子湯。之後工人到埗就工人take up家務。呢個模式我覺得喺我身上work。因爲我全人奶,頭三個月bb只係食屙瞓,bb又好合作掃風即ur氣唔嘔奶,我無乜嘢要陪月幫手。就算老公想幫手我都話無嘢佢可以幫手,最多換吓片咁。不過未生時我問個個朋友都話無陪月係無可能,話我玩命,因爲會無人煮飯同餵bb飲奶,媽媽會好忙無得休息。但我情況係真係無需要。所以你要根據自己情況判斷要唔要用陪月


別墅

積分: 722


5#
發表於 23-9-6 10:27 |只看該作者

回覆樓主:

續上…所以考慮嘅位係1. 有無産假,毅力,勇氣,決心自己湊。2. 有神隊友(我老公每晚幫我全身按鬆肌肉,兼有好好脾氣包容我嘅情緒起伏,每當我覺得自己做得唔好會鼓勵我)。3.三餐安排好。4.家務有人做

點評

Adrio77    發表於 23-9-6 12:04


別墅

積分: 626


6#
發表於 23-9-6 15:15 |只看該作者
wockyneo11 發表於 23-9-6 10:27
續上…所以考慮嘅位係1. 有無産假,毅力,勇氣,決心自己湊。2. 有神隊友(我老公每晚幫我全身按鬆肌肉,兼 ...

恭喜你有個好老公(emoji)


別墅

積分: 626


7#
發表於 23-9-6 15:17 |只看該作者
Taitaimui 發表於 23-9-6 08:57
有用啊,但我係用朋友介紹的。
唔係自己上網搵的。

朋友介紹嗰啲好快就冇晒期了(emoji)


別墅

積分: 626


8#
發表於 23-9-6 15:22 |只看該作者
awless 發表於 23-9-6 09:29
如果你自問學習能力高, 挨得, 有自理能力, 個老公又唔算太廢.
咁就唔使請陪月
冇錯, 大把陪月渾水摸魚, 用 ...

其實請個人,三萬蚊,好似好多人都唔當一回事咁,前仆後繼咁去請,可能我窮吧,身邊都見唔少人朝九晚八又大壓力又要出差都冇三萬人工,仲要驚年紀咁上下俾人嫌貴搵個後生取代自己


大宅

積分: 1303


9#
發表於 23-9-6 18:23 |只看該作者
頭兩個星期真係好彩有陪月 否則真係搞唔掂。
用兩個星期敎咗姐姐之後佢就老點姐姐做嘢 佢就指揮
第一個月其實阿b瞓好多 所以陪月都在廳一齊恰眼瞓
本身請咗個半月 好在佢因為下隻job早咗半個月terminate我。 佢早啲走我好開心慳返啲錢~


已刪除用户

積分: 8692


10#
發表於 23-9-7 04:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9071


11#
發表於 23-9-7 09:11 |只看該作者
Moon_jm 發表於 23-9-6 15:22
其實請個人,三萬蚊,好似好多人都唔當一回事咁,前仆後繼咁去請,可能我窮吧,身邊都見唔少人朝九晚八又 ...

要做媽媽了,學識唔好比較,唔係人地請等於我都應該請,無咪無,我只管家務有人做(第一胎有奶奶,第二胎請咗姐姐,做基本嘢我要求唔高) 三餐肚餓求其有嘢食,仔預咗犧牲睡眠自己落手湊,睇youtube科學育兒係搞得掂(好攰,但換來小朋友勁痴我,我覺得係值得) 幾皮嘢食好瞓好一個月,又唔係等呢個錢開飯,但我寧願得閒買下無謂嘢平衡心理、一家人去玩食餐好,我就覺得值過做一個月女皇


大宅

積分: 2810


12#
發表於 23-9-7 11:47 |只看該作者
Moon_jm 發表於 23-9-6 06:44
而家呢個經濟環境,啲陪月收兩萬幾三萬,仲話好搶手,其實出面好多人打十幾年工都冇三萬蚊一個月,不過都依 ...

我個陪月24小時收6萬,我覺得係值既。因為我開刀,頭兩星期企一陣傷口都痛,加上雙方父母都唔識湊BB,另一半更加唔識。我有工人但唔會放心俾工人湊,因為工人唔係湊開BB,同埋半夜陪月幫手餵奶真係好好多。


別墅

積分: 593


13#
發表於 23-9-7 12:20 |只看該作者
有用


別墅

積分: 626


14#
發表於 23-9-10 09:49 |只看該作者
而家朋友用過正常嗰啲都冇期,有期嗰啲收好貴,我就撞下手神搵左agent, 希望冇事冇幹吧


大宅

積分: 3362


15#
發表於 23-9-10 10:34 |只看該作者
Moon_jm 發表於 23-9-6 06:44
而家呢個經濟環境,啲陪月收兩萬幾三萬,仲話好搶手,其實出面好多人打十幾年工都冇三萬蚊一個月,不過都依 ...

我兩公婆無工人無長老無陪月,只訂月子餐就幫左好多忙了。怕貴又伏就自己落手湊,陪月最多都係幫一兩個月,新手爸媽遲早都要面對湊b工作。


別墅

積分: 626


16#
發表於 23-9-10 10:51 |只看該作者
hearsay14 發表於 23-9-10 10:34
我兩公婆無工人無長老無陪月,只訂月子餐就幫左好多忙了。怕貴又伏就自己落手湊,陪月最多都係幫一兩個月 ...

請左工人,冇計雙職家庭,日後都係要靠工人湊

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo