跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2411


1#
發表於 13-3-25 20:10 |只看該作者
我係fb見到個b寫到abc,我唔覺得我屋企隻豬識囉!你地個b識客字未呀?


複式洋房

積分: 181


2#
發表於 13-3-26 18:29 |只看該作者

回覆:開始寫字未?

無咁快,我阿囝連揸匙羹食嘢都唔係咁叻!
因為有工人姐姐餵,所以佢唔係好肯自己食!所以都唔洗指意咁快識寫字!只識圈圈咁亂畫!




大宅

積分: 2644

畀面勳章


3#
發表於 13-3-27 13:49 |只看該作者
唔使咁快識喎, 4歲先揸筆寫字, 當然而家佢地揸筆亂畫可以啦~


大宅

積分: 2411


4#
發表於 13-3-27 14:10 |只看該作者
我都覺得冇咁快囉, 但係人地個個都係201007BB


大宅

積分: 1328


5#
發表於 13-3-27 16:18 |只看該作者
我都識bb兩歲多就會寫字, 但我個女連筆都未識揸呀, 順其自然啦, 學校都係教左畵直線同圓圈, 佢做到學校要求我就ok.


別墅

積分: 653


6#
發表於 13-3-28 14:23 |只看該作者

回覆:開始寫字未?

手部肌肉都未發展好,應該四歲左右先會寫字吧


男爵府

積分: 8777


7#
發表於 13-3-30 23:15 |只看該作者

引用:我係fb見到個b寫到abc,我唔覺得我屋企隻豬

原帖由 aug2010 於 13-03-25 發表
我係fb見到個b寫到abc,我唔覺得我屋企隻豬識囉!你地個b識客字未呀?
我個仔二歲半時開始寫,本來我都無教佢,係有一日買咗套abc的dvd,內附一本跟虛線寫字的copy book,跟住佢就勁寫,寫滿一本我再買,寫咗好幾本!


大宅

積分: 3921


8#
發表於 13-6-11 17:43 |只看該作者
我仔仔.都識寫123..但8未得住..


大宅

積分: 1108


9#
發表於 13-6-13 22:38 |只看該作者

回覆:開始寫字未?

我阿女都未識,但認到小小字,她會唱完整的ABC和識數1至16我已很滿足……當然還會唱好多唱


伯爵府

積分: 16078

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 13-6-20 12:57 |只看該作者

回覆:開始寫字未?

冇特别教,個女會要求寫字畫畫, 我比佢自由發揮, 但全部鬼畫符


別墅

積分: 605


11#
發表於 13-7-18 11:19 |只看該作者
我囡囡都只係識寫abc, 123 呢幾個字, 但係就勁仲意畫畫


大宅

積分: 3499

夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章


12#
發表於 13-8-8 16:15 |只看該作者
回覆 aug2010 的帖子

我個仔四歲前, 我不會要他寫字.


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 13-8-27 11:00 |只看該作者
好似話咁快寫字對手仔唔好WOR....
我仔返左N 班, 老師都未教佢地寫GA, 多數都係畫畫~


男爵府

積分: 6596


14#
發表於 13-8-29 19:00 |只看該作者

回覆:aug2010 的帖子

我囝係學校仍係畫線。。。




<img border=&quot;0&quot; src=&quot;http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20711;11/st/20130313/k/cafd/preg.png&quot;></a>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo