跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 669


1#
發表於 13-4-11 20:19 |只看該作者
我果間幼兒園要我交一份由醫生填寫的健康紀錄卡。寫下有咩病,度下頭圍身高等等。打電話去問一間診所話最少要收四百元。你地報的學校有冇這些要求? 診所收你幾多錢? 我家住屯門。有平靚正診所介紹請通知我。




複式洋房

積分: 383


2#
發表於 13-4-20 12:48 |只看該作者
我BB N 班都要,學校有張表俾你, 醫生剔剔剔, 簽名. 我哋搵樓下D醫生按普通診金加多幾拾蚊. 你可以打去D細間/舊診所問吓價, 應該唔洗咁貴.


大宅

積分: 1927


3#
發表於 13-8-27 15:35 |只看該作者
我個仔係灣仔做身體檢查,都係150蚊,您搵下小診所,因為真係好普通咁檢查

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo