懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 673


1#
發表於 23-8-28 17:00 |只看該作者
有冇JM用過clarins抗肚紋cream?
好冇用?求用家分享


禁止訪問

積分: 911


2#
發表於 23-8-31 19:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 430


3#
發表於 23-8-31 22:00 |只看該作者
用緊mustela 枝油. 妊娠油之中算平, 又喺委會個test 拎高分. 搽左兩個月都感覺唔錯, 唔立, 算吸收快


大宅

積分: 1558


4#
發表於 23-8-31 22:14 |只看該作者
本帖最後由 yuenbaby12 於 23-9-1 01:07 編輯
josie16 發表於 23-8-31 22:00
用緊mustela 枝油. 妊娠油之中算平, 又喺委會個test 拎高分. 搽左兩個月都感覺唔錯, 唔立, 算吸收快
...

我都用緊 但唔知點解每次一用都覺得有一浸味好臭,我問過客服,佢哋話無加香料嘅我喺網站買,撇除浸味嘅話係真係幾好用。



大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


5#
發表於 23-8-31 22:31 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-9-1 10:19 編輯
yuenbaby12 發表於 23-8-31 22:14
我都用緊 但唔知點解每次一用都覺得有一浸味好臭,我問過客服,佢哋話無加香料嘅我喺網站買,撇 ...

呢隻超平,見消委會推介,唔知有冇人用過

attach1/tmp/phpUYjCka


複式洋房

積分: 430


6#
發表於 23-9-1 00:15 |只看該作者
yuenbaby12 發表於 23-8-31 22:14
我都用緊 但唔知點解每次一用都覺得有一浸味好臭,我問過客服,佢哋話係天然嘅味道我喺網站買, ...

我淨係搽身, 無掂面, 又無特別覺得大陣味. 我喺hktvmall 買
Clarins 枝cream 我反而覺得有陣味我麻麻, 同埋佢個design 有d 難唧出黎


大宅

積分: 1558


7#
發表於 23-9-1 01:05 |只看該作者
本帖最後由 yuenbaby12 於 23-9-1 01:07 編輯
josie16 發表於 23-9-1 00:15
我淨係搽身, 無掂面, 又無特別覺得大陣味. 我喺hktvmall 買
Clarins 枝cream 我反而覺得有陣味我麻麻, 同 ...

我都淨係用嚟搽下個肚,基本上一噴出嚟就已經有陣酸酸臭臭嘅味,但係你卒多兩卒浸味就淡左,直頭搞到我啲衫同洗衣機都有呢陣味,我老公都頂唔順我喺佢哋個官方網站嗰度買,所以嗰次都忍唔住問佢哋點解個味道會咁樣,佢哋話因人而異 有啲人接受到有啲人接受唔到,係原本既味道我嗰支製造日期係2021年,還好而家已經開第二支,用晒真係唔會再買呢隻油,可能只係買佢隻膏,的確係幾好用既!


大宅

積分: 1426


8#
發表於 23-9-1 08:26 |只看該作者
Elemis 山茶花油好好


禁止訪問

積分: 1281


9#
發表於 23-9-2 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1281


10#
發表於 23-9-2 12:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1281


11#
發表於 23-9-2 12:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1281


12#
發表於 23-9-2 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1431


13#
發表於 23-9-3 16:36 |只看該作者
我完全冇用妊娠紋專用既野
我淨係搽凡士林最潤嗰支白色body lotion
暫時35w都冇爆紋


男爵府

積分: 9071


14#
發表於 23-9-3 18:36 |只看該作者
yuenbaby12 發表於 23-9-1 01:05
我都淨係用嚟搽下個肚,基本上一噴出嚟就已經有陣酸酸臭臭嘅味,但係你卒多兩卒浸味就淡左,直頭搞到我啲 ...

我買primavera
做功課嗰陣就係見人讚佢真organic,high到衫都唔會臭
兩胎都有用,一條紋都無


洋房

積分: 95


15#
發表於 23-9-3 22:19 |只看該作者
回覆 Yin807 的帖子

用緊! 冇想像中咁‘立’, so far都吾錯嫁

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo