懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1029


1#
發表於 23-9-6 11:43 |只看該作者
個胎停咗係8週,琴日係屋企含脷底藥三次,係有勁m痛,肚痾,低燒,但流一次量多嘅血之後,就無其他嘢排出,血塊都無。藥效過咗後,連肚痛都無。
想問係咪無咗肚痛就唔會有機會排出黎?
咁係咪藥流對我無用,需要入院做手術?
有無人係公立或私家做過刮宮手術。
唔該晒


水晶宮

積分: 65543


2#
發表於 23-9-6 11:46 |只看該作者
Kkyuk 發表於 23-9-6 11:43
個胎停咗係8週,琴日係屋企含脷底藥三次,係有勁m痛,肚痾,低燒,但流一次量多嘅血之後,就無其他嘢排出, ...

可能就喺你嗰次量多嘅血裡排咗出來呢
要照過先知


大宅

積分: 1029


3#
發表於 23-9-6 11:54 |只看該作者
回覆 Nbs 的帖子

琴晚係有一下feel到好似有血塊想流出,加上肚痾,一去到廁所坐低,feel到痾咗落廁所,一望係血水散開緊,當時以為只係血。本身私家話一星期後覆診,我擔心藥流對我無效,諗緊呢兩日使唔使趁老公放假陪我去公立醫院一次,唔想拖咁耐.


水晶宮

積分: 65543


4#
發表於 23-9-6 12:11 |只看該作者
Kkyuk 發表於 23-9-6 11:54
回覆 Nbs 的帖子

琴晚係有一下feel到好似有血塊想流出,加上肚痾,一去到廁所坐低,feel到痾咗落廁所,一 ...

咁心急?! 藥流係要時間喎


大宅

積分: 1029


5#
發表於 23-9-6 12:27 |只看該作者
回覆 Nbs 的帖子

我以為無再m痛就無機會排出,希望呢幾日有嘢排出黎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo