跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 550


1#
發表於 12-7-15 20:04 |只看該作者
近日見佢扭計時識用隻腳伸出床仔,想爬出床欄,都知有危險。以為夜晚瞓著覺無事,俾佢自己一個瞓就出事,琴晚淩晨5:00,BB喊,心知不妙,BB床唔見咗BB,嚇死我,仲聽到佢喊聲,應該仲係房度,原來係BB床底,好彩無咩事。唔知其他歲半BB媽媽有無同樣經歷,要唔要TRAIN佢瞓大床?


子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


2#
發表於 12-7-19 00:30 |只看該作者

版主 的帖子

我個囡由—歲開始已經自己訓大人床喇!因為見到佢平時啲動作太危險,訓大人床起碼跌落泥都冇咁傷,況且而家都識行識走,我覺得冇必要再訓bb床




複式洋房

積分: 260


3#
發表於 12-7-19 11:23 |只看該作者

回覆 回覆:nicolemsl的帖子

有呀!我仔同你小朋友一模一樣,大概16,17個月,有一晚凌晨4点半,我模糊聽到我仔喊声,我模模糊糊起身但我不見他在bb床,他已在地上,因我都未訓醒模模糊糊,見佢無事餵奶佢又訓着了,自此果日我地收起張bb床淨比佢訓床肉。




大宅

積分: 2877

畀面勳章


4#
發表於 12-7-19 13:29 |只看該作者
點解訓BB床都會碌落地嘅~~~~我亞囝仲訓緊BB床


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


5#
發表於 12-7-20 00:00 |只看該作者

仔仔跌落床

我仔已經爬出爬入好多次喇



日本の平安を祈ります


複式洋房

積分: 260


6#
發表於 12-7-20 18:09 |只看該作者

回覆 回覆:yanyanma2007的帖子

佢吾係碌出黎係想爬出黎,不過失手




大宅

積分: 2459


7#
發表於 13-4-18 16:14 |只看該作者
AkiJosland 發表於 12-7-19 11:23
有呀!我仔同你小朋友一模一樣,大概16,17個月,有一晚凌晨4点半,我模糊聽到我仔喊声,我模模糊糊起身但 ...

Hello, i am a 2011 mama.

可否分享一下你仔仔轉睡床肉, 會否不願睡而走來走去(因為沒有東西欄住). 你讓他自己一個人在房睡嗎? 還是一直是你們陪他在同一間房睡?

我在考慮應否在自己房將bb床轉床肉給bb睡. 但我想他自己學習一個人入睡.


大宅

積分: 2459


8#
發表於 13-4-18 16:16 |只看該作者
mankiu1204 發表於 12-7-19 00:30
我個囡由—歲開始已經自己訓大人床喇!因為見到佢平時啲動作太危險,訓大人床起碼跌落泥都冇咁傷,況且而家都 ...
Hello i am a 2011 mama.

我也想訓練仔仔自己睡大人床, 他現在才16個月大. 你是怎樣訓練囡囡自己在大人床上入睡呢? 我擔心仔仔會經常下床出來玩或找我們. 請指教.


別墅

積分: 603


9#
發表於 13-4-24 18:56 |只看該作者

回覆:nicolemsl 的帖子

我個仔仍然睡bb 床


大宅

積分: 2405


10#
發表於 13-8-20 17:31 |只看該作者
我囡囡在4個月已自己瞓大人床,姐姐瞓子母床下面,所以唔擔心佢跌落地

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo