跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 313


1#
發表於 12-11-3 22:52 |只看該作者
大家點同bb介片片?我個仔之前都肯坐下痰罐,呢幾日又拒絕,唔之點搞!




子爵府

積分: 14261


2#
發表於 12-11-3 23:22 |只看該作者

回覆:大家同BB介尿片未呀?

.天氣轉涼,我女識叫我都冇介


大宅

積分: 2215


3#
發表於 12-11-3 23:56 |只看該作者

回覆:鄭夫人 的帖子

唔識喔!




子爵府

積分: 12082


4#
發表於 12-11-5 15:19 |只看該作者

回覆:鄭夫人 的帖子

未戒片






別墅

積分: 732


5#
發表於 12-11-5 17:12 |只看該作者

回覆:大家同BB介尿片未呀?

除了睡覺其他時間都唔用,算唔算介佐?



點評

Supersasa  算啊, 好勁啊! 你幾時開始train佢架?  發表於 12-12-3 16:58


複式洋房

積分: 313


6#
發表於 12-11-5 17:43 |只看該作者

回覆:Ivy-Cheung 的帖子

請問點介




別墅

積分: 685


7#
發表於 12-11-5 20:41 |只看該作者
未介,..多数要2岁先介


男爵府

積分: 5559


8#
發表於 12-12-3 16:59 |只看該作者
我plan緊出年4月開始暖少少先幫佢介片
mommy loves U  


侯爵府

積分: 20003


9#
發表於 12-12-3 23:04 |只看該作者
除了睡覺怕濕床, 其餘時間都無著片片啦!!
佢會叫我帶佢去厠所!


大宅

積分: 3496


10#
發表於 12-12-4 17:58 |只看該作者
Ah_Mi 發表於 12-12-3 23:04
除了睡覺怕濕床, 其餘時間都無著片片啦!!
佢會叫我帶佢去厠所!

嘩,好叻叻喎. 我囡仲未識,唔肯


侯爵府

積分: 20003


11#
發表於 12-12-4 23:18 |只看該作者
winniecat~ 發表於 12-12-4 17:58
嘩,好叻叻喎. 我囡仲未識,唔肯
我趁夏天就同佢戒片, 佢見到家姐去厠所自己又要去"坐", 定時定候帶佢去坐就得, 我試過佢去緊小便時坐得唔好而抱起佢, 佢都識得停, 坐好後繼續去!


複式洋房

積分: 113


12#
發表於 13-1-3 03:00 |只看該作者

回覆:大家同BB介尿片未呀?

我女都未識啊!




男爵府

積分: 8253


13#
發表於 13-1-3 10:08 |只看該作者
未開始幫他戒


大宅

積分: 2159

趣教勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-2-14 12:58 |只看該作者
我囡會同我講廁所...糞糞


男爵府

積分: 7405


15#
發表於 13-2-14 17:13 |只看該作者


禁止訪問

積分: 2414


16#
發表於 13-3-19 08:18 |只看該作者

引用:除了睡覺怕濕床,+其餘時間都無著片片啦!!佢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20003


17#
發表於 13-3-20 00:05 |只看該作者
babydeluxe 發表於 13-3-19 08:18
點樣介?用左幾耐時間介?
謝謝

家姐當年都係好早教佢去厠所, 所以好早可以戒片......
細妹因為見到家姐去厠所, 所以模仿去做!


至於方法:都係定時定候帶佢去厠所坐, 漸漸佢會知道要去厠所解決, 而家細妹日間都無著片片或褲仔, 有需要佢就走去厠所攞厠板行上櫈仔解決, 但我都怕佢會跌落厠所而跟著佢!
當小朋友能夠小便或大便時, 記得要讚佢 "叻叻" , 比佢知道自己可以控制, 完事後要佢會望住D " PP 或唔唔 " 講拜拜先沖厠, 佢會好開心......最後記得同佢洗手, 雖然佢係無動過手(我幫佢抺pat pat), 但要比佢知道成個程序!

以上純粹分享本人的小小經驗!


侯爵府

積分: 20003


18#
發表於 13-3-20 00:20 |只看該作者
babydeluxe 發表於 13-3-19 08:18
點樣介?用左幾耐時間介?
謝謝

我由上年6月比佢坐厠所, 大約1個月已經識得大便出聲, 小便就要3個月後, 但有時都會無講而濕晒, 佢會知道自己無出聲而瀨尿......情況會慢慢改善直至現在自己會去厠所!


禁止訪問

積分: 2414


19#
發表於 13-3-21 07:15 |只看該作者

引用:Quote:babydeluxe+發表於+13-3-19+08:18+點

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20003


20#
發表於 13-3-21 15:29 |只看該作者
babydeluxe 發表於 13-3-21 07:15
thanks for sharing
想問咁隔幾耐先帶bb去一次呀?

開始時最好密D, 我就由起床後去一次(呢次一定有尿), 之後隔一至兩個鐘就帶佢去坐厠所(唔係次次都有尿), 你留意吓佢邊次有尿及相隔時間, 當然飲得多水自然去得密D, 至於大便就在午/晚餐後坐耐小小, 慢慢就會知道佢的生理時鐘! 有時要用D圖書或者玩具引吓小朋友, 等佢坐耐D, 但如果超過5分鐘都無結果就要比佢離開!

如果考慮介片就最好轉學習褲, 因為方便除褲去厠所, 完事後又可以著返!

最重要唔好嚇怕小朋友, 比佢知道去厠所是大個仔/囡的表現, 要讚佢乖或者叻叻的用語!

以上純綷個人的分享, 希望幫到其他媽媽!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo