跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1398


1#
發表於 13-5-29 14:41 |只看該作者


我個小朋友情緒上出現了問題, 自己控制唔到, 學嘢(重覆的話)會倒亂
朋友叫我帶佢去做評估, 可能係"阿士保加症"
但又唔知邊間好,收費如何
請問有冇人知呀?????


複式洋房

積分: 337


2#
發表於 13-7-24 20:28 |只看該作者

回覆:clf1023 的帖子

你去沙田尤德智力測驗中心問下!
另外仲有“拹康會“但貴!
你問左沙田先,幾百蚊!協康過千架!


大宅

積分: 1535


3#
發表於 13-8-13 01:48 |只看該作者

回覆:clf1023 的帖子

我女女而家9歲,排緊屯醫,唔洗錢,但會耐,因不太嚴重,,要多返轉折先排到,由想check到真係去到屯醫排都要2年,有興趣知可以話你知


別墅

積分: 752

睛靈勳章


4#
發表於 13-8-21 22:44 |只看該作者

回覆:請問有沒有評估中心介紹呀

我以過來人身份,講小小啦。你地排政府想快呢,就要肉緊d。我本身都5知亞仔有問題,咁我同政府排期時,同佢講,話亞仔打人,咁就3個月見醫生啦。



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo