懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 213


1#
發表於 23-8-15 08:14 |只看該作者
請問有無人試過搵林雅麗醫生開刀生產? 分享下? thank you


洋房

積分: 55


2#
發表於 23-8-19 14:15 |只看該作者
我搵佢產檢就覺得唔錯,但我係去公立生,今次第二胎都照搵番佢


大宅

積分: 1337


3#
發表於 23-8-22 16:00 |只看該作者
半年前睇佢,雖然小產左,但覺得佢睇症都準,處理都好好。
而家又有返,有搵返佢產檢,感覺不錯。

同埋朋友搵佢開刀,評價唔錯。

不過佢係比較cool,少D講野果type,講野又講得快。但你問佢問題,佢會詳細答,都會比中肯既意見。


別墅

積分: 690


4#
發表於 23-8-27 03:23 |只看該作者
karenakcc 發表於 23-8-15 08:14
請問有無人試過搵林雅麗醫生開刀生產? 分享下? thank you

我係IVF, 由放胎到開刀都係佢幫我,我覺得好好, 個傷口亦都埋得好靚,同埋幫我紥肚個人睇我傷口都話靚(emoji)


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo