跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


1#
發表於 13-3-5 12:11 |只看該作者
本身諗住俾呀囡今年番k1,但in左兩間都有second in,我已經冇能為力,interview既過程中,—粒聲都冇出過;但平時佢同其他人溝通完全冇問題!
校長建議我下年先番k1,學習能力都會好啲,但屋企人反對,話只會浪費時間!


別墅

積分: 987


2#
發表於 13-3-6 12:12 |只看該作者

回覆:下年先番k1,究竟我有冇做錯?

浪費時間?若果夾硬比小朋友返K1,佢跟唔到,令佢唔鍾意返學,咁咪仲大損失!幾時都係做大仔好,自信心都強啲!




大宅

積分: 1670


3#
發表於 13-3-6 12:56 |只看該作者
我個囡今年讀K1, 之前哥哥都是細仔(全班最細)現在讀小學都跟得上


大宅

積分: 1670


4#
發表於 13-3-6 12:57 |只看該作者
做大仔或細仔都無問題....最緊要小朋友開心就可以


侯爵府

積分: 20274

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-3-6 14:29 |只看該作者
我都係比我女做B大,我都應同見到佢去面試既表現係仲未適合返學,唔想勉強佢,如果你覺得浪費時間可以帶BB去上下PLAYGROUP,上下學前班,等佢唔好浪費呢一年時間囉


子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


6#
發表於 13-3-6 16:32 |只看該作者

引用:浪費時間?若果夾硬比小朋友返K1,佢跟唔到

原帖由 shirleyfrank 於 13-03-06 發表
浪費時間?若果夾硬比小朋友返K1,佢跟唔到,令佢唔鍾意返學,咁咪仲大損失!幾時都係做大仔好,自信心都強 ...
感謝你!呢個問題我諗左好耐,每次interview完,我都想喊出泥!眼見其他小朋友都話今年9月開學,總會羨慕


別墅

積分: 987


7#
發表於 13-3-6 17:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shirleyfrank+於+13-03-06+發

原帖由 mankiu1204 於 13-03-06 發表
感謝你!呢個問題我諗左好耐,每次interview完,我都想喊出泥!眼見其他小朋友都話今年9月開學,總會羨慕

...
我同意樓上所講,唔返學唔等於坐喺屋企浪費時間。你可以幫佢報下Playgroup,等佢多啲同小朋友交流、提高社交能力,又可以學下規矩、禮貌。到佢下年返K1,都容易啲適應。若果經濟唔許可,可以多啲去下公園,喺屋企教下佢ABC、顏色、數字,畫下畫。媽媽,加油!




伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


8#
發表於 13-7-7 19:15 |只看該作者

引用:浪費時間?若果夾硬比小朋友返K1,佢跟唔到

本帖最後由 catmummum 於 13-9-26 16:00 編輯
原帖由 shirleyfrank 於 13-03-06 發表
浪費時間?若果夾硬比小朋友返K1,佢跟唔到,令佢唔鍾意返學,咁咪仲大損失!幾時都係做大仔好,自信心都強 ...

Agree!之所以學校收咗我都放棄咗!



日本の平安を祈ります


大宅

積分: 2036


9#
發表於 13-8-2 14:03 |只看該作者

回覆:下年先番k1,究竟我有冇做錯?

其實真係要睇小朋友能力,我會比我女女做大b , 因為睇到佢好多野都未做到!差半年又真係差好遠!無得免強
相反如果你覺得同其他大B 無分別,就做細B 都無問題




大宅

積分: 2405


10#
發表於 13-8-20 10:21 |只看該作者
我個囡都有兩間收佢讀K1,但我最後安排她今年讀N班做大B。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo