爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3581


1#
發表於 16-2-17 01:27 |只看該作者
揸緊2009年VOXY,原装避震,現想換避震,LOW低小許,比原裝硬小許,穩定D,價錢唔好太貴,請問有無好介紹?唔該晒!


珊瑚宮

積分: 109144

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 16-2-17 13:08 |只看該作者
哈哈


大宅

積分: 1844


3#
發表於 16-2-17 14:13 |只看該作者
Budget?


大宅

積分: 3581


4#
發表於 16-2-17 14:25 |只看該作者
around5000


複式洋房

積分: 490


5#
發表於 16-2-17 15:48 |只看該作者
黄筒KYB
FB 見全新四千幾.......


男爵府

積分: 6243


6#
發表於 16-2-17 15:48 |只看該作者
大娜娜五千蚊想換全車避震, 原装避震都要搵二手!


大宅

積分: 3581


7#
發表於 16-2-17 16:01 |只看該作者
你識條鐵咩


大宅

積分: 2308


8#
發表於 16-2-17 17:37 |只看該作者
我之前搵車行換哂4條避震, 3200元+裝工400元=3600元搞掂, 不過佢講到明係拆二手車, 搵條最好的比我, 我揸番落咁耐, 都還算OK


大宅

積分: 3581


9#
發表於 16-2-17 18:11 |只看該作者
多謝回覆


大宅

積分: 1844


10#
發表於 16-2-17 23:00 |只看該作者
5000有難度喎,7000就得嘅,台灣牌子


大宅

積分: 3581


11#
發表於 16-2-17 23:07 |只看該作者
BC?


大宅

積分: 3606


12#
發表於 16-2-17 23:19 |只看該作者
回覆 ricky512 的帖子



大宅

積分: 3581


13#
發表於 16-2-18 00:24 |只看該作者
請問呢支是否套裝連彈弓?會否好硬?乜野價位呢?thx


大宅

積分: 1844


14#
發表於 16-2-18 11:12 |只看該作者

引用:請問呢支是否套裝連彈弓?會否好硬?乜野價位

原帖由 ricky512 於 16-02-18 發表
請問呢支是否套裝連彈弓?會否好硬?乜野價位呢?thx
唔連彈弓,唔硬,只比原廠硬少少,用梗
但配埋low 彈弓就唔抵,倒不如換套絞牙避震校到最軟,咁又校到low低




大宅

積分: 3581


15#
發表於 16-2-18 12:22 |只看該作者
如果避震無壞,換四條短彈弓,係唔係可以low低架車又比原裝硬少許呢?


大宅

積分: 3505


16#
發表於 16-2-18 15:38 |只看該作者

回覆:換避震

Voxy呢類又高又瘦嘅七人車,改短同硬避震唔代表行車會定咗,set得唔好可能係相反。




大宅

積分: 1844


17#
發表於 16-2-19 00:22 |只看該作者

引用:如果避震無壞,換四條短彈弓,係唔係可以lo

原帖由 ricky512 於 16-02-18 發表
如果避震無壞,換四條短彈弓,係唔係可以low低架車又比原裝硬少許呢?
九成係凳咗,唔係硬咗
避震硬唔硬除咗睇彈弓硬度(k數)仲要睇支coilover shock個bounce力度
一般如只換彈弓唔換支shock,如彈弓硬咗好多,會凳咗,因為支shock配合唔到彈弓避震行程




複式洋房

積分: 318


18#
發表於 16-2-19 00:37 |只看該作者
用短彈弓 但會更登
不過家庭車都係唔好攪衰個舒適度啦


大宅

積分: 3581


19#
發表於 16-2-19 01:03 |只看該作者
都心大心細唔知換唔換好,其實主因係某日泊車上時租停車場,高度得1.7M,又無其他選擇.焗上啦.係車廂感覺真係好貼頂.真係腳軟.所以才有low低架車嘅衝動!


大宅

積分: 3581


20#
發表於 16-2-22 18:09 |只看該作者
如果裝套BC V1唔知效果点呢?唔該哂!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo