爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2769


1#
發表於 15-7-27 13:16 |只看該作者
請問有無人登記做UBER司機 ?

最近睇到有關消息, 心思思想攞架車去試下做,

但上網搵資料又話係犯法喎,

到底有幾多係真, 又值唔值得做呢?


複式洋房

積分: 120


2#
發表於 15-7-27 23:31 |只看該作者
睇定D先


伯爵府

積分: 15970


3#
發表於 15-7-28 00:55 |只看該作者
你睇下做邊樣,7人車做唔好啦,因為你本車架車無租車証,一有放蛇最高5000及坐三個月,貨Van如果唔係只係車人有貨就無事,但無貨同以上一樣,自己唸


大宅

積分: 2769


4#
發表於 15-7-28 08:26 |只看該作者

引用:你睇下做邊樣,7人車做唔好啦,因為你本車

原帖由 thomas_so33 於 15-07-28 發表
你睇下做邊樣,7人車做唔好啦,因為你本車架車無租車証,一有放蛇最高5000及坐三個月,貨Van如果唔係只係車 ...
都係既,放蛇就算無事都一身蟻,無謂為了幾千蚊擔驚受怕。
但uber呢樣野,睇來係香港都幾難合法,如果唔係,的士一定無得做。



複式洋房

積分: 113


5#
發表於 15-7-28 08:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thomas_so33+於+15-07-28+發

原帖由 guatma 於 15-07-28 發表
都係既,放蛇就算無事都一身蟻,無謂為了幾千蚊擔驚受怕。
但uber呢樣野,睇來係香港都幾難合法,如果唔係 ...
Agree




伯爵府

積分: 15970


6#
發表於 15-7-28 08:34 |只看該作者
如果無租車証咪等如幾十年前白牌車,重有大吉利事講句,有車禍時重大鍋,無為搵呢D錢啦


複式洋房

積分: 113


7#
發表於 15-7-28 08:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thomas_so33+於+15-07-28+發

原帖由 guatma 於 15-07-28 發表
都係既,放蛇就算無事都一身蟻,無謂為了幾千蚊擔驚受怕。
但uber呢樣野,睇來係香港都幾難合法,如果唔係 ...
Agree




別墅

積分: 603


8#
發表於 15-7-29 12:18 |只看該作者

回覆:uber 司機

想搵外快?就正正經經搵份pt啦
明知唔合法都肯去做?同賊冇分別
三思呀,人格可貴

點評

jnkbb    發表於 15-8-3 12:34


複式洋房

積分: 477


9#
發表於 15-7-29 19:54 |只看該作者

回覆:uber 司機

犯法嘅嘢幾多錢都唔好博




複式洋房

積分: 447


10#
發表於 15-7-29 22:32 |只看該作者
如果相揸車搵錢不如做的士替更,
Uber 始終有風險
同埋聽聞uber減左價己經無咁好搵


大宅

積分: 4074

畀面勳章


11#
發表於 15-7-30 17:15 |只看該作者
因為不涉及直接金錢交易,uber只係當賣service,是走法律灰色地帶,暫時未算犯法.

本人絕對支持多d uber車, 因為服務實在太好了. 


大宅

積分: 4074

畀面勳章


12#
發表於 15-7-30 17:19 |只看該作者
Philipx 發表於 15-7-29 22:32
如果相揸車搵錢不如做的士替更,
Uber 始終有風險
同埋聽聞uber減左價己經無咁好搵 ...
最反對uber的就係的士牌牌主,梗係啦,佢地牌價會冧嘛。
揸車搵錢仲要畀咁貴租,咁梗係揸uber好過。

以用家嚟講,更加係坐私家車舒服過的士。


別墅

積分: 610


13#
發表於 15-7-30 17:58 |只看該作者

回覆:紅豆沙 的帖子

agree


伯爵府

積分: 15970


14#
發表於 15-7-30 22:18 |只看該作者
紅豆沙 發表於 15-7-30 17:15
因為不涉及直接金錢交易,uber只係當賣service,是走法律灰色地帶,暫時未算犯法.

本人絕對支持多d uber車, ...
雖然唔係司機收錢,但用信用咭過數比公司,一樣犯法,最主要架車無租車証,另如果架車有咩意外係無得陪,因無都買唔到保險,所以渣又好,坐又好要自己唸清楚,(我都係聽商台有一個節目有律師講), 重有我都有識人之前有渣,但都唔敢渣


伯爵府

積分: 15970


15#
發表於 15-7-30 23:45 |只看該作者
其實u ber 好奸,我另有朋友上二星期去問,重話佢公司有租車牌照,叫人放心 ,但其他車無架嗎,有起時都唔知死邊個


別墅

積分: 603


16#
發表於 15-7-31 08:38 |只看該作者

引用:Quote:Philipx 發表於 15-7-29 22:32 如果

原帖由 紅豆沙 於 15-07-30 發表
最反對uber的就係的士牌牌主,梗係啦,佢地牌價會冧嘛。
揸車搵錢仲要畀咁貴租,咁梗係揸uber好過 ...
人哋真金白銀買個的士牌返嚟做生意搵錢,宜家比啲人一句唔該都冇就抽你水,咁同b6人嚟香港申綜緩一樣,抽我哋香港人水。
老友,將心比己好!


大宅

積分: 1037


17#
發表於 15-7-31 09:25 |只看該作者

UBER好似幾貴, 上次計過灣仔去九龍城要成HK$250 (旳士撘開HK$100)

不過香港的士司機既熊度又真係衰到俾...


男爵府

積分: 6620


18#
發表於 15-7-31 09:38 |只看該作者

引用:Quote:Philipx+發表於+15-7-29+22:32+如果

原帖由 紅豆沙 於 15-07-30 發表
最反對uber的就係的士牌牌主,梗係啦,佢地牌價會冧嘛。
揸車搵錢仲要畀咁貴租,咁梗係揸uber好過 ...
仲唔使受的士司機氣




男爵府

積分: 6042


19#
發表於 15-7-31 09:58 |只看該作者
bbqyou 發表於 15-7-31 09:25
UBER好似幾貴, 上次計過灣仔去九龍城要成HK$250 (旳士撘開HK$100)

不過香港的士司機既熊度又真係衰到俾.. ...
一分錢...一分貨...冇咁o既價錢...就冇咁o既服務...


大宅

積分: 2646


20#
發表於 15-7-31 10:29 |只看該作者
bbqyou 發表於 15-7-31 09:25
UBER好似幾貴, 上次計過灣仔去九龍城要成HK$250 (旳士撘開HK$100)

不過香港的士司機既熊度又真係衰到俾.. ...
待人態度差都算, 駕駛態度差至死得人, 有次由機場出市區開成13x~14x, 仲要講電話約人宵夜, 我一家大细坐响度架!!!!!!!!!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo