爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 662


1#
發表於 15-9-21 02:58 |只看該作者
想問下各位 扭死軚其實有咩吾好?
其實雪左個牌一年 又住得遠 咩住個一歲仔行出去搭車好遠好辛苦 經過多次明示暗示c6都買左架七人車 有話打算俾我楂 甘我就當然叫距同我操下車啦!
由我吾熟架車踩剎車制會chok到以家泊位掉頭行車都上手⋯⋯都不停話我揸車吾掂!
不停甘踩我 支持安慰都無⋯⋯真系好灰
距勁小我話我扭死軚 到底扭死軚系咪真系好錯?




男爵府

積分: 7338


2#
發表於 15-9-21 08:55 |只看該作者
babykenky 發表於 15-9-21 02:58
想問下各位 扭死軚其實有咩吾好?
其實雪左個牌一年 又住得遠 咩住個一歲仔行出去搭車好遠好辛苦 經過多次 ...

扭死軚即係令前面兩條胎原地齋磨,
好傷胎,可免則免,
盡量係有少少速度時扭軚...


男爵府

積分: 5325


3#
發表於 15-9-21 09:14 |只看該作者
車胎事少,傷轉向零件。

試諗下你企直唔郁,你老公格硬將你成個人"另"轉。你都唔舒服啦


複式洋房

積分: 214


4#
發表於 15-9-21 12:03 |只看該作者
好難避,泊車必會試過被頂頭頂尾。


別墅

積分: 662


5#
發表於 15-9-21 14:26 |只看該作者

回覆:死軚

喔⋯⋯甘我要改下喔個習慣!
其實我點解會扭死軚 系因為驚架車去得快過我扭⋯⋯
好 再等我改下 証明俾c6睇我有改進先!




別墅

積分: 662


6#
發表於 15-9-21 14:26 |只看該作者

回覆:死軚

多謝各位解答!




別墅

積分: 662


7#
發表於 15-9-21 14:28 |只看該作者

引用:好難避,泊車必會試過被頂頭頂尾。

原帖由 moxx0113 於 15-09-21 發表
好難避,泊車必會試過被頂頭頂尾。
好難避咩?
其實架車有後鏡電視 所以易左好多架喇 !
無頂到後面 有鏡都頂到後面的話 我應該俾距小到我落36層地獄




禁止訪問

積分: 7557


8#
發表於 15-9-21 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2936


9#
發表於 15-9-21 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 148


10#
發表於 15-9-21 22:51 |只看該作者
而家既車扭死軚相對地無咁大影響, 因為十架有九架都已經有風油軚
除左對轉向parts好多影響之外, 我覺得最大問題係外面見到好肉酸


大宅

積分: 1844


11#
發表於 15-9-21 23:09 |只看該作者

引用:喔⋯⋯甘我要改下喔個習慣!其實我點解會扭

原帖由 babykenky 於 15-09-21 發表
喔⋯⋯甘我要改下喔個習慣!
其實我點解會扭死軚 系因為驚架車去得快過我扭⋯⋯
好 再等我改下 証明俾c6睇 ...
泊車要車慢軚快
另外迫力唔使踩實,鬆少少俾架車慢慢溜已經唔係扭死軚,你會發現堂軚鬆好多


別墅

積分: 804


12#
發表於 15-9-21 23:24 |只看該作者

引用:喔⋯⋯甘我要改下喔個習慣!其實我點解會扭

原帖由 babykenky 於 15-09-21 發表
喔⋯⋯甘我要改下喔個習慣!
其實我點解會扭死軚 系因為驚架車去得快過我扭⋯⋯
好 再等我改下 証明俾c6睇 ...
我昨日才俾老公話完我扭死軑


禁止訪問

積分: 1356


13#
發表於 15-9-22 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 662


14#
發表於 15-9-22 01:11 |只看該作者

回覆:死軚

唉 想揸車都俾人彈到一文不值 仲邊有信心揸!




男爵府

積分: 5325


15#
發表於 15-9-22 09:02 |只看該作者
babykenky 發表於 15-9-22 01:11
唉 想揸車都俾人彈到一文不值 仲邊有信心揸!

咁...可能真係好多野要改善呢.., 你老公無野都唔想話你,你做得好,你話返佢都得~
到時就到你同佢講:「車,笨唔係咁泊」




別墅

積分: 804


16#
發表於 15-9-22 10:05 |只看該作者

引用:唉 想揸車都俾人彈到一文不值 仲邊有信心揸

原帖由 babykenky 於 15-09-22 發表
唉 想揸車都俾人彈到一文不值 仲邊有信心揸!
Me too, 我老公同我細佬都對我冇信心


侯爵府

積分: 24834

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 15-9-22 11:21 |只看該作者
E46RON 發表於 15-9-21 22:51
而家既車扭死軚相對地無咁大影響, 因為十架有九架都已經有風油軚
除左對轉向parts好多影響之外, 我覺得最大 ...
好耐以前問我老公,佢都係咁話現在啲車風油軚無咩所謂,都係嗰句慢車快軚。不過佢單手轉轉軚嗰下我真係唔得


男爵府

積分: 5325


18#
發表於 15-9-22 11:57 |只看該作者
dede2005 發表於 15-9-22 11:21
好耐以前問我老公,佢都係咁話現在啲車風油軚無咩所謂,都係嗰句慢車快軚。不過佢單手轉轉軚嗰下我真係唔得 ...

唔係喎..以前無風油軑,停車邊扭到軑架,咪玩啦~


侯爵府

積分: 24834

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 15-9-22 13:04 |只看該作者
回覆 dick9394 的帖子



別墅

積分: 662


20#
發表於 15-9-23 01:15 |只看該作者

回覆:死軚

其實男人對女人揸車系咪真系甘無信心呢?
其實呢件事我都幾吾開心架!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo