爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 202


1#
發表於 15-9-19 13:15 |只看該作者
小弟早排比人影相,之後如期收到信交司機資料,好彩唔過15唔扣分,回覆後冇耐就收到罰單,之後好鬼又去旅行,結果遲左兩日先去櫃員機過數,輸入單no後但話繳費未能成功,已經心知不妙,試用繳費靈都唔得,之後見張罰單有個查詢電話,打去全程係錄音解答,話遲交費後會於2個月後收信交雙倍及有需要上庭要比埋堂費,當堂down哂,錢都唔緊要,如果去上庭就麻煩la, 不過最後佢話如果有特別原因可以用書面申訴,仲留埋個fax, 咁就姑且一証,寫下啲行貨嘢,話遲交因為事忙,有歉意,希望可以\"著\"情處理,留埋電話。。。,結果冇收到回覆,但尋日開信箱收到信話真係可以\"著\"情,叫我14日内寄$320支票去總部,登堂鬆哂。可能好多大大都知有呢條橋,小弟純粹想抒發下我嘅\"喜悅\"


複式洋房

積分: 202


2#
發表於 15-9-19 13:18 |只看該作者

回覆:遲交罰單分享

都知自己衰,超速已衰,仲要遲交罰款,決定改過自新,小心駕駛!


子爵府

積分: 11468


3#
發表於 15-9-19 16:35 |只看該作者

回覆:遲交罰單分享

多謝分享$320算平,平過違例泊車


大宅

積分: 1186


4#
發表於 16-2-23 11:24 |只看該作者
smallb2011 發表於 15-9-19 16:35
多謝分享$320算平,平過違例泊車
違例泊車都係$320之嘛......


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo