懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7866


1#
發表於 23-7-14 11:20 |只看該作者
如題,唔係好知流程,依加9wk幾,如果想養和生,要幾wk打去book?


子爵府

積分: 14765


2#
發表於 23-7-14 12:48 |只看該作者
回覆 lovelyjimjim 的帖子

你本係養和產檢,定你有私家產檢醫生?


大宅

積分: 1776


3#
發表於 23-7-14 14:40 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-7-14 11:20
如題,唔係好知流程,依加9wk幾,如果想養和生,要幾wk打去book?

無話幾時 重點係有無位


男爵府

積分: 7866


4#
發表於 23-7-14 15:10 |只看該作者
HOPEFORBB 發表於 23-7-14 12:48
回覆 lovelyjimjim 的帖子

你本係養和產檢,定你有私家產檢醫生?

我喺私家診所產檢架


男爵府

積分: 7866


5#
發表於 23-7-14 15:12 |只看該作者
fifi3388 發表於 23-7-14 14:40
無話幾時 重點係有無位

咁我book果時係計預產期book?如果我要開刀生,係咪已經要擇埋日先可以book


子爵府

積分: 14765


6#
發表於 23-7-14 15:25 |只看該作者
回覆 lovelyjimjim 的帖子

咁你應該經你產檢醫生book,你產檢的醫生係可以掛單養和?

我嗰陣產檢醫生係叫我過咗30週,先同佢confirm,因為早過34週私家係唔收

到我confirm時,佢會幫我申請埋政府醫院產檢啲資料,就再同私家醫院book位,但都已經五年幾六年前,我唔知依家有無變


大宅

積分: 1776


7#
發表於 23-7-14 16:38 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-7-14 15:12
咁我book果時係計預產期book?如果我要開刀生,係咪已經要擇埋日先可以book
...

Yes

no, 擇日好後先同醫生同師傅夾

你私家就問姑娘 佢會先幫你打電話check

之後有期佢會俾信你去book 揀埋房落訂等等


大宅

積分: 1776


8#
發表於 23-7-14 16:40 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-7-14 11:20
如題,唔係好知流程,依加9wk幾,如果想養和生,要幾wk打去book?

養和都幾爆下,你諗住咩房型?我一月生個時隔離媽咪穿水局上半私家 因為大房爆晒


複式洋房

積分: 109


9#
發表於 23-7-14 17:19 |只看該作者
首先睇你搵邊個婦科醫生開刀,當然佢要有喺果間醫院掛單。我自己係問醫生最早可以邊日開刀(應該係week 38),我揀好左邊日就同醫生/診所講,醫生幫我喺仁安留位,之後你隨時可以去落訂secure個位。

順產我就唔知喇,我估係book預產期果日掛,不過順產以我認知有早有遲,到時你邊日作動咪邊日入院生就ok

我果時醫生好心提我唔好咁早落訂,因為覺得我有機會早產(早產私家醫院唔收宲,至於幾多week收要睇唔同醫院),最後我係34週先落訂的。唔同醫院唔知做法有冇唔同喇。


水晶宮

積分: 65557


10#
發表於 23-7-14 18:27 |只看該作者
經你個醫生book
養和好爆的,越早比按金(經你個醫生)越好。如果你醫生係養和駐院醫生就仲好,否則出面嘅醫生唔夠份量的話未必book 到 (而且唔係個個醫生都去養和的)


男爵府

積分: 7866


11#
發表於 23-7-15 12:48 |只看該作者
HOPEFORBB 發表於 23-7-14 15:25
回覆 lovelyjimjim 的帖子

咁你應該經你產檢醫生book,你產檢的醫生係可以掛單養和?

係呀佢有掛單養和,但我個e生唔係咩名e, 驚唔知會唔會影響拎唔倒位


男爵府

積分: 7866


12#
發表於 23-7-15 12:48 |只看該作者
fifi3388 發表於 23-7-14 16:40
養和都幾爆下,你諗住咩房型?我一月生個時隔離媽咪穿水局上半私家 因為大房爆晒
...

我想去半私家,係咪都係好爆?


男爵府

積分: 7866


13#
發表於 23-7-15 12:50 |只看該作者
Kkngchi 發表於 23-7-14 17:19
首先睇你搵邊個婦科醫生開刀,當然佢要有喺果間醫院掛單。我自己係問醫生最早可以邊日開刀(應該係week 38) ...

咁你都好遲先落訂喎去到34wk!


男爵府

積分: 7866


14#
發表於 23-7-15 12:54 |只看該作者
Nbs 發表於 23-7-14 18:27
經你個醫生book
養和好爆的,越早比按金(經你個醫生)越好。如果你醫生係養和駐院醫生就仲好,否則出面嘅 ...

我個產檢e生就係掛單養和而且唔太有名既,所以驚係咪冇乜power拎位?如果我10wk就叫佢去book係咪都唔太遲?

同時我都諗緊使唔使轉養和駐院e生產檢,但因為我屋企住得唔近養和醫院,所以都驚好麻煩(我平時去開中環產檢),你知唔知有冇養和駐院e生有喺出面開診所做產檢?


水晶宮

積分: 65557


15#
發表於 23-7-15 13:41 |只看該作者
本帖最後由 Nbs 於 23-7-15 13:42 編輯
lovelyjimjim 發表於 23-7-15 12:54
我個產檢e生就係掛單養和而且唔太有名既,所以驚係咪冇乜power拎位?如果我10wk就叫佢去book係咪都唔太遲 ...

你決定好養和就可以問你個醫生應該幾時book, 越早book越大機會有位。你決定好就可以問佢,佢自然會話俾你聽應該幾時book.
以我所知住養和駐院嘅產科醫生都唔會喺出邊有診所(除非係養和自己旗下嘅診所,不過印象中都冇)。其實可以上網搵佢婦產科嘅打電話問吓

中環同跑馬地產檢都係差唔多啫,我住九龍西都係咁樣出養和


男爵府

積分: 7866


16#
發表於 23-7-15 14:23 |只看該作者
Nbs 發表於 23-7-15 13:41
你決定好養和就可以問你個醫生應該幾時book, 越早book越大機會有位。你決定好就可以問佢,佢自然會話俾你 ...

icic, 等我下星期問下e生先。你都係養和生嗎?開刀e生有邊個比較好?


水晶宮

積分: 65557


17#
發表於 23-7-15 16:41 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-7-15 14:23
icic, 等我下星期問下e生先。你都係養和生嗎?開刀e生有邊個比較好?

我兩胎都係養和生的
我搵駐院醫生,姓李的


大宅

積分: 1776


18#
發表於 23-7-18 00:22 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-7-15 12:54
我個產檢e生就係掛單養和而且唔太有名既,所以驚係咪冇乜power拎位?如果我10wk就叫佢去book係咪都唔太遲 ...

你問産桃姑娘佢會教你放心

半私家應該還好掛 好難講

其實醫院hold 房都係on estimation (好似飛機會overbook) 所以都係無guaranteed,爆得滯再upgrade你上私家 你要有心理準備俾多錢。但應該越早book越易secure 個slot (唔係你想要既tier既位)

我一月生好幸運半私家有位,但個時大房已爆

我親戚十年前就半私家爆局係大房一晚第日再轉


複式洋房

積分: 154


19#
發表於 23-7-24 14:52 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-7-14 11:20
如題,唔係好知流程,依加9wk幾,如果想養和生,要幾wk打去book?

我都係養和,醫生話依家通返關早book 穩陣啲,16周前要俾deposit,一擇左日子book 埋產房


已刪除用户

積分: 2838


20#
發表於 23-8-3 23:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo