懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 21


1#
發表於 23-7-24 10:26 |只看該作者
本帖最後由 happyadagio 於 23-7-24 23:57 編輯

陀B又病又嘔甘過左兩個月,瘦過未有之前⋯


大宅

積分: 3007


2#
發表於 23-7-24 10:29 |只看該作者
你係第1胎?
有冇長輩幫下手?


大宅

積分: 1543


3#
發表於 23-7-24 12:35 |只看該作者
你問嘅問題真係好個人,旁人好難答
首先係兔係龍,我覺得健康平安就好。
係男係女都控制唔到吧,除非本身會有落x依個選項姐
用咩方法作日後照顧,先考慮自己會唔會返工,了解坊間服務嘅費用,再睇睇自己財力可應付到邊樣。仲有,有冇長老幫手,但就算肯幫都不要太依賴,始終佢哋老,能力未必夠,可能你唔鐘意佢湊個套方法,可能到時佢哋反口唔湊。
體力方面更加好個人,你先最了解自己能力,我見有d媽自己坐月自己湊,有d就工人長老陪月齊哂。但我覺得你可了解下初生嘅照顧流程係點先,再評估自己能力做到幾多。


別墅

積分: 988


4#
發表於 23-7-25 10:00 |只看該作者
加油


大宅

積分: 2748


5#
發表於 23-7-25 11:24 |只看該作者
加油呀, 希望慢慢會開始食得落野同反應冇咁大, 記得supplement都係要食, 如果營養唔夠都會令身體唔舒服架, 我自己揀左食美贊臣enfamom,你可以試下


複式洋房

積分: 383


6#
發表於 23-7-28 13:11 |只看該作者
本帖最後由 Ruby120 於 23-7-28 13:12 編輯

加油 我之前都係咁,病左食唔落好擔心,越擔心越唔舒服:" />病好食返多D野,多D散步,慢慢就會好D㗎喇!


別墅

積分: 614


7#
發表於 23-8-3 21:41 |只看該作者
happyadagio 發表於 23-7-24 10:26
陀B又病又嘔甘過左兩個月,瘦過未有之前⋯

我都係!病左成個月!崩潰左N次….肚餓到想嘔但又無胃口食野,咳到反胃又唔敢食藥,又失眠….真係好痛苦….


已刪除用户

積分: 2838


8#
發表於 23-8-3 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 16


9#
發表於 23-8-4 17:14 |只看該作者
回覆 happyadagio 的帖子

加油啊! 我之前都係咁,病左食唔落好擔心,越擔心越唔舒服,反而放平心態就好D喇,所以不要太緊張!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo