懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 40


1#
發表於 23-8-4 09:24 |只看該作者
本帖最後由 Auntiecons 於 23-8-4 09:53 編輯

請問有無準媽媽公院做篩檢報告為高危,自己出去做結果又唔係高風險?
想知最後點決定食唔食Aspirin?個指數既分別係差幾遠…?
同結果係咪真係無經歷毒血,最後媽咪bb都平安健康…?
謝謝分享


大宅

積分: 1431


2#
發表於 23-8-4 14:13 |只看該作者
本帖最後由 olwan529 於 23-8-4 14:14 編輯

我威院check佢嗰陣話我機率就1:70
我就冇再出去check 一直照食
但去到後期照結構 個醫生都話照到我血管偏幼 驗到高風險都冇錯
私家定照結構醫生都係叫我keep住食亞士匹靈
依家31週暫時一切正常


洋房

積分: 40


3#
發表於 23-8-4 14:26 |只看該作者
回覆 olwan529 的帖子
本帖最後由 Auntiecons 於 23-8-4 15:03 編輯

謝謝分享

媽媽加油


複式洋房

積分: 499


4#
發表於 23-8-5 13:02 |只看該作者
Auntiecons 發表於 23-8-4 09:24
請問有無準媽媽公院做篩檢報告為高危,自己出去做結果又唔係高風險?
想知最後點決定食唔食Aspirin?個指數 ...
請問邊間公立醫院有得驗?


洋房

積分: 40


5#
發表於 23-8-5 14:11 |只看該作者
本帖最後由 Auntiecons 於 23-8-5 14:14 編輯
哈哈笑哈哈 發表於 23-8-5 13:02
請問邊間公立醫院有得驗?

公立醫院好似暫時得威院同東區因做相關項目研究,所以有呢個免費篩檢 (當日做早孕照頸皮時,有好幾份文件要簽同意書…
個姑娘好似係咁同我講解的…)





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo