立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10782
伯爵府
積分: 18214
BBLOVEMAMA 發表於 26-5-29 12:38 之前見到有個MM頻道,介紹杏霜,有冇jm 喜歡飲,我好鍾意飲,特別係下午晚餐飲唔到咖啡奶茶,就會選擇杏霜 ...
珊瑚宮
積分: 105738
水晶宮
積分: 67222
珍珠宮
積分: 37236
瑪瑙宮
積分: 138506
積分: 101861
公爵府
積分: 25951
積分: 12559
cbeyond 發表於 26-5-29 12:56 我飲純無糖杏仁粉,加chia seed,似無糖西米露, 好飲
積分: 16419
magcat 發表於 26-5-29 14:50 正喎,邊隻杏仁粉?點點綠?
男爵府
積分: 6680
cbeyond 發表於 26-5-29 15:13 我買源生坊
ToChu001 發表於 26-5-29 15:39 香嗎? 我覺得點點綠無咩味
積分: 47624
積分: 32694
積分: 10596
侯爵府
積分: 23559
yeemeif 發表於 26-5-29 12:52 以前好鍾意,不過好高糖份,而家年紀大咗無飲了
積分: 11091
積分: 6140
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy