爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 4534


1#
發表於 16-1-13 10:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 16-1-13 12:05 |只看該作者
你問得即係車主,點解唔搵缸油試既?


禁止訪問

積分: 4534


3#
發表於 16-1-14 08:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5325


4#
發表於 16-1-14 09:06 |只看該作者
既然難關,第1個問題就唔重要啦~

照計長期highway,或成日短時間開開停停 就無乜幫助



男爵府

積分: 7367


5#
發表於 16-1-14 09:54 |只看該作者
我覺得呢個功能非常煩擾,每次一開車就熄左佢


水晶宮

積分: 56916


6#
發表於 16-1-14 10:45 |只看該作者
設計上是Auto, 完全不用理/煩.

有冇影響油耗, 最好是問原廠及實踐.


大宅

積分: 4915


7#
發表於 16-1-19 22:48 |只看該作者

回覆:Toyota Ractis

我買過陣都唔想要呢個功能。本人認為可能會傷引擎




複式洋房

積分: 141


8#
發表於 16-1-21 16:04 |只看該作者

回覆:Toyota Ractis

你果架係咪verso??


水晶宮

積分: 61738

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 16-1-21 22:49 |只看該作者

回覆:Toyota Ractis

其實分別應不大…………

我夏天會熄多d,因唔想停紅綠燈熄引擎無冷氣。記得就熄,有時都唔記得架。

不過我出車到而家都有keep入油紀錄,慳油主要係開唔開冷氣,冬天唔開冷氣係行多d同表現好d。


水晶宮

積分: 61738

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 16-1-22 16:01 |只看該作者

回覆:Toyota Ractis

我7成行highway, 3成市區。睇返記錄,冬天1L行到17.x km, 夏天開冷氣就15-16 km左右。

第一年出車揸無乜搞到個auto start, 舊年先開始關多左,data同之前嗰年比較無大分別。

可能行highway多,又有油卡折扣,我平均都係~$0.9x,冬天唔開冷氣可以做到~$0.7x


男爵府

積分: 7367


11#
發表於 16-1-22 20:32 |只看該作者
8884cp 發表於 16-1-19 22:48
我買過陣都唔想要呢個功能。本人認為可能會傷引擎
引擎一定唔會傷,放心,偈油仲未流返落缸底,再鐽車唔會造成干磨現象。反而有可能傷 Starter 同個高能電池。


大宅

積分: 4915


12#
發表於 16-1-22 22:39 |只看該作者

回覆:MRNT 的帖子






禁止訪問

積分: 4534


13#
發表於 16-1-29 22:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


14#
發表於 16-2-7 13:59 |只看該作者

回覆:Toyota Ractis

要成日check舊電


複式洋房

積分: 161


15#
發表於 16-2-10 17:40 |只看該作者

回覆:MRNT 的帖子

👍🏻👍🏻




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo