懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7866


1#
發表於 23-7-12 09:07 |只看該作者
本帖最後由 lovelyjimjim 於 23-7-12 09:09 編輯

有冇JM都係9週開始孕反明顯減少?突然冇咁想嘔又有番少少胃口,個肚又冇乜感覺。。好驚


男爵府

積分: 7866


2#
發表於 23-7-12 16:12 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-7-12 09:07
有冇JM都係9週開始孕反明顯減少?突然冇咁想嘔又有番少少胃口,個肚又冇乜感覺。。好驚
...

冇人分享下嗎


大宅

積分: 1522


3#
發表於 23-7-12 17:40 |只看該作者
首先唔好比自己咁緊張先,
明白懷孕初期 / 期待左好耐先懷孕 / 曾經流產後再懷孕 對自己既妊娠反應都會好敏感
但係每個孕婦既妊娠反應都不太相同,
好似漲奶咁,我就偽間段咁漲, 第2胎成個孕期完成冇噁吐感
我個時要卧床休息6個月,所以開頭日日都好緊張,緊張到每星期都去私家到睇醫生
睇到個醫生都叫我冇需要咁密,
後來買左幾本胎教書,入面會教埋孕媽媽係每個時期,點去處理自己個心情
仲會教你每個時期食咩,點樣同BB互動,我就成功分散到個注意力
你都可以參考下/自己發掘下有咩興趣同方法啦


複式洋房

積分: 111


4#
發表於 23-7-12 18:28 |只看該作者
回覆 qoobbchun 的帖子

媽媽可以分享一下你睇既書嗎?


大宅

積分: 1490


5#
發表於 23-7-12 18:52 |只看該作者
可以分享你本書給我嗎?我剛剛懷孕,今日5周1天


男爵府

積分: 7866


6#
發表於 23-7-12 19:49 |只看該作者
本帖最後由 lovelyjimjim 於 23-7-12 20:09 編輯
qoobbchun 發表於 23-7-12 17:40
首先唔好比自己咁緊張先,
明白懷孕初期 / 期待左好耐先懷孕 / 曾經流產後再懷孕 對自己既妊娠反應都會好敏 ...

thanks JM。我小產過所以真係好擔心,每個星期都去check一次都覺得唔夠。。


大宅

積分: 1522


7#
發表於 23-7-13 16:55 |只看該作者
回覆 qoobbchun 的帖子

我一本係淘寶買,叫 "胎教故事枕邊書" ,雖然係簡體字,但內容唔錯會講每個月份要注意同BB成長成點比你知

另外有幾本就係香港誠品買,因為轉送左比人 唔記得叫咩名
記得1本好似叫做"生出天使寳寳的神奇胎教書"
另1本係比爸爸講故事(唔記我叫咩名)
仲有買左本新手媽媽書睇
仲有就係睇劇


大宅

積分: 1522


8#
發表於 23-7-13 16:55 |只看該作者
回覆 cc0926 的帖子

我一本係淘寶買,叫 "胎教故事枕邊書" ,雖然係簡體字,但內容唔錯會講每個月份要注意同BB成長成點比你知

另外有幾本就係香港誠品買,因為轉送左比人 唔記得叫咩名
記得1本好似叫做"生出天使寳寳的神奇胎教書"
另1本係比爸爸講故事(唔記我叫咩名)
仲有買左本新手媽媽書睇
仲有就係睇劇


大宅

積分: 1522


9#
發表於 23-7-13 16:58 |只看該作者
回覆 lovelyjimjim 的帖子

我都係過來人,所以我好明白你而家既心情BB出世後先係最大既挑戰,
祝媽媽舒舒服服過尼個孕期啦


洋房

積分: 83


10#
發表於 23-7-20 20:41 |只看該作者

回覆樓主:

冇事我頭三個月又嘔乜都食唔落.過咗12週之後乜都冇食得走得


男爵府

積分: 7866


11#
發表於 23-7-21 14:38 |只看該作者
詩詩詩 發表於 23-7-20 20:41
冇事我頭三個月又嘔乜都食唔落.過咗12週之後乜都冇食得走得

我依加十週幾,又有作嘔反胃喇。。希望12週會好d。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo