爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1084


1#
發表於 16-1-6 15:40 |只看該作者
都已經廿尾就快30歲步入中年
但感情仍未有著落
成世人拍得一次拖咁大把

本身又唔係有錢, 外表又普通唔係靚仔
要係香港靠自己搵女友真係難過登天
自問係好仔都無用, 好男人係香港係缺點黎

我諗過多一年半載再無著落真係要去婚姻介紹所搵人幫下手

唔知有無人去過呢?感覺如何?
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


禁止訪問

積分: 4002


2#
發表於 16-1-6 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14954


3#
發表於 16-1-6 16:37 |只看該作者
女少男多有幾難


大宅

積分: 1084


4#
發表於 16-1-6 17:00 |只看該作者
女多男少?
統計數字上係岩, 但事實上,
唔好講靚, 一個普通既女仔都大大話話五六個男人爭住追
相反普通男人單身既多不勝數
單身女性少之有少

而且香港女大部份都要求靚仔有錢
真係好攞命



大宅

積分: 3017


5#
發表於 16-1-6 19:41 |只看該作者

回覆:有無人曾經去過婚姻介紹所?

試下上網認識,我有2對朋友是這樣識及結婚。




珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 16-1-7 13:27 |只看該作者
city3968 發表於 16-1-6 16:08
小心介紹的, 都是 "客串".
同意,重要比人食餐飯.


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


7#
發表於 16-1-9 17:09 |只看該作者

回覆:有無人曾經去過婚姻介紹所?

三十歲唔叫中年吧?

三至四十才是男人的黃金十年哦





洋房

積分: 67

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


8#
發表於 16-1-10 19:50 |只看該作者
30未夠仲大把時間LA


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 16-1-19 12:16 |只看該作者
geminihk 發表於 16-1-6 15:40
都已經廿尾就快30歲步入中年
但感情仍未有著落
成世人拍得一次拖咁大把
如何呀?????好想知道,有無...................................

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo