爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   2


民房

積分: 13


1#
發表於 16-1-12 16:50 |只看該作者
簡單事發經過:
本人在某天黃昏, 開車出村口, 打算接剛做完產檢的太太回家, 在完全無車的小迴旋處, 以外圈L身份U TURN到對面的巴士站時候, 一架貨VAN突然在我車頭橫過打算出迴旋處, 我右側車頭與貨VAN左側車身有輕微碰撞, 對方司機當時要求賠償15000蚊, 及報警備案.

由於太太目睹事發經過, 情緒激動, 加上架車是我買給她的買餸車, 佢心情低落了足足一星期.
到亞SIR打來約落口供, 稱對方不會要求和解, 但當落完口供後, 對方卻要求和解.

對方初步提出和解條件是, 去他相熟車房維修, 全數他負責

但老婆大人由於不憤對方之前態度, 擔心他的可信性, 所以不考慮去他車房維修, 而且覺得維修後點都會有暇疵, 因此打算更換新組件(沙板, BUMBER)

目前情況, 我當然想息事寧人, 因為現時我最CONCERN係BB出世, 但如果唔能夠滿足到太太要求, 又怕會影響到佢...

如果你係我, 又會點做?




禁止訪問

積分: 4002


2#
發表於 16-1-12 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56916


3#
發表於 16-1-12 17:27 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 16-1-12 17:29 編輯
krizman 發表於 16-1-12 16:50
簡單事發經過:
本人在某天黃昏, 開車出村口, 打算接剛做完產檢的太太回家, 在完全無車的小迴旋處, 以外圈L ...

他最後願意賠給你們一方?

和解是快解決的, 去對方熟車房維修, 是好正常要求 (張心比己), 如果你不願, 亦大有人在...., 即係不和解.

不憤對方之前態度..., 這是最無謂的想法, 如果現在接受, 怕難堪, 就由先生你出面搞.

如不和解, 你要預, 正式落案, 結果不一定你方岩晒, 另外 保險需時....


伯爵府

積分: 16012


4#
發表於 16-1-12 18:28 |只看該作者
本帖最後由 sf013hk 於 16-1-12 18:29 編輯

回覆 howmuch 的帖子

又張心比己講,你對對方一無所知,加上因為有意外,你唔可能希望對方對你存有任何善意。比架車佢去佢車房整,我好有保留。小者,佢可能有些內傷問題,你唔識睇,佢為左慳得一文得一文漏整。將來你收番架車之後出事都無得追。
再講衰一點,佢為左再慳點可以襯你整車時,換走你新零件,換番舊零件俾你。你有方法保證到佢唔發生咩?害人之心不可有,防人之心不可無。


水晶宮

積分: 56916


5#
發表於 16-1-12 18:56 |只看該作者
sf013hk 發表於 16-1-12 18:28
回覆 howmuch 的帖子

又張心比己講,你對對方一無所知,加上因為有意外,你唔可能希望對方對你存有任何善 ...

和解不和解, 好懷已講.


別墅

積分: 506


6#
發表於 16-1-12 19:31 |只看該作者

回覆:撞了車, 對方想和解, 請大家比些意見!

如對方想和解,心平氣和地叫對方開個價來解決,當然你可搵自己車房報個價做參考。年尾流流,快手搞完佢好過,始終和氣生財。

Working hard; Playing hard


民房

積分: 30


7#
發表於 16-1-12 23:27 |只看該作者
你係新款定舊款迴旋處?舊款做外圈L大L晒喎~
你仲可以要佢賠添!
同埋有冇拎車手奬呀?

新款就睇撞車時地下條線!


洋房

積分: 45


8#
發表於 16-1-13 10:27 |只看該作者
既已報警處理,就請依足程序去處理,不建議銷案或進行私下和解!

問題(一)報警後對方司機突然180度轉態,從你文中概括提及已落口供。不排除警方初步憑意外現場(度位)的表面證供支持下,不排除是對方導致是次交通意外。故此,在涉案雙方均已錄取口供後,警方或會出信控告對方車主不小心駕駛(估計)。對方知道“洩咗”,故嘗試跟你達成和解協議並作出賠償,目的是以此避過法律責任。

(除非警方同樣已出信對你採取起訴)如果你無“洩”又既已報警,就循概定程序去處理吧!向保險公司申報 - 將汽車交公正行作評估 - 由保險公司決定(對方)份保險是否足夠賠償你名下汽車的損壞!

舉個例子,有朋友部新款歐洲車被的士輕微從斜角撞到右後車轆及乘客門位置,右後座乘客位所有安全氣袋全爆,結果經公正行作出評估報告後,保險公司判定Total-Lost,因為原廠氣袋(座位內及簾幕氣袋)非常昂貴!

縱使是輕判碰撞,但有否損害到車輛的結構性問題,我只能講最好就是交給公正行去驗吧!一般車房執一執,能否安穩你往後駕駛這部車的信心嗎?

祝你生活愉快!


洋房

積分: 45


9#
發表於 16-1-13 10:48 |只看該作者
補充內容:

需要考慮的某些因素:1.你自知自己個位都唔靚仔!即意思你自己亦無遵循交通道路標志,簡單講“你都洩”,形成雙方均被起訴的話!那一方都無需要賠啦,待收到傳票,如果初犯不小心駕駛(又無人傷亡),上庭認罪最多罰900扣5分。

我不是主張你去報復對方事發時的惡劣態度,香港地一切按法例辦事方為上策,你唔知對方是咩人,反過來,對方轉頭屈你在警方調查期間恐嚇佢,妨礙司法公正,太太又臨盆在即,又年尾流流無謂啦!

而現實一句講,視乎你是否願意影響到自己份保險囉,就算法庭判你無錯,但NCB就Hold硬你,出年份保險買貴少少囉!


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 16-1-13 14:02 |只看該作者
krizman 發表於 16-1-12 16:50
簡單事發經過:
本人在某天黃昏, 開車出村口, 打算接剛做完產檢的太太回家, 在完全無車的小迴旋處, 以外圈L ...
如果你唔接受佢題意,你可問佢想比多錢,拿回自己找車房做,後自己補錢做靚的.


別墅

積分: 731


11#
發表於 16-1-13 15:01 |只看該作者
對方身有屎, 可能無牌無保險之類,如果唔係無理由咁筍無啦啦話賠的

試下開大個價試下佢底線


大宅

積分: 1844


12#
發表於 16-1-14 08:32 |只看該作者
警察落完口供,只對方衰硬,就會叫對方搵你和解,咁就唔使開file
樓主,佢和解但開條件,咁就睇你自己
去對方相熟車房,咁就視乎間車房幫佢矇你定真係跟足(諗一諗)
仲有和解唔代表要去佢車房,如果有相熟車房大可以要求去自己車房打價,如對方唔肯我會考慮唔和解經保險解決(你報咗保險未?),因為佢要俾墊底,分分鐘=自己賠晒,所以其實對方無乜牙力同你討價還價


民房

積分: 30


13#
發表於 16-1-14 11:32 |只看該作者
如果有九成九勝算, 和解就梗係比原廠整再貴少少啦~
你估我返廠車程, 時間, 無車用, 所有嘢唔係成本呀! 仲有佢和解唔洗定罪同罰, 唔收貴啲點對得住自己!

如果佢態度好就收返整車錢算! 態度唔好再開大啲!

上次條友撞花我倒後鏡走咗去, 我報警, 佢先想和解, 返廠整$800, 我開佢$1200佢唔肯, 結果告不小心同罰$1500!


複式洋房

積分: 305


14#
發表於 16-1-14 13:00 |只看該作者
你話換過晒新組件要佢負責晒就無乜可能,第時你上到小額你都要證明有需要足夠理由更換先可以claim足錢,你都係揾自己車房報左價先,再自己加多少少睇佢乜反應先,如果佢唔肯咪交比警察落案搞


民房

積分: 13


15#
發表於 16-1-14 13:44 |只看該作者
多謝各位意見, 已經向對方提出決定唔番原廠整, 但要去番我自己車房整, 佢其實自上次落完口供後, 態度已經完全改變, 所以其實我真係唔想搞太多, 快D了結件事.

但昨晚WHATSAPP佢有關賠償金額時, 佢聲稱自己囡囡入左醫院, 唔能夠一次過比晒全數我, 我今天等緊佢處理完家事再找我商討, 剛巧亞SIR追問進度, 話搵佢問但冇左聲氣, 依家都唔知點!

p.s. 我開佢6000蚊, 佢話比住5000我先, 我都唔知和解書點寫好, 到時又收唔收到餘下尾數


水晶宮

積分: 56916


16#
發表於 16-1-14 14:03 |只看該作者
一定要一次收, 收妥才算和解(簽和解書), 否則正式claim保險算了.


伯爵府

積分: 16012


17#
發表於 16-1-14 14:19 |只看該作者
俾我就一於一千大洋豪俾佢,收佢 5 千:同仍佢講細路緊要,個一千佢幾時手鬆慢慢還。你信佢。


禁止訪問

積分: 4002


18#
發表於 16-1-14 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1378


19#
發表於 16-1-18 01:21 |只看該作者

回覆:撞了車, 對方想和解, 請大家比些意見!

只可以講、錢可以解決到的問題唔係問題。




別墅

積分: 599

好媽媽勳章


20#
發表於 16-1-20 10:36 |只看該作者
樓主, 我都有相同經驗。 建議你:
1. 一定要報佐自己保險先, 記住記住。。。。無論邊個錯,你都要報
2. 一定一定唔好分期收錢, 唔好聽對方乜藉口。 我上次俾條友分4期,最終收到1期錢。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo