爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 184


1#
發表於 16-1-12 16:51 |只看該作者
大家係自己洗車定比人洗? 如自己洗邊度可以有水? 出去洗有咩介紹? 泊開露天場, 唔比洗車


水晶宮

積分: 56916


2#
發表於 16-1-12 17:11 |只看該作者
油站 水筒取水.


複式洋房

積分: 172


3#
發表於 16-1-12 22:12 |只看該作者

回覆:captvictor 的帖子

我用App call人上門洗車,95蚊一次


複式洋房

積分: 184


4#
發表於 16-1-13 11:29 |只看該作者
howmuch 發表於 16-1-12 17:11
油站 水筒取水.

邊個油站?? 油站內唔可以洗, 你會去邊個位洗?


水晶宮

積分: 56916


5#
發表於 16-1-13 11:41 |只看該作者
captvictor 發表於 16-1-13 11:29
邊個油站?? 油站內唔可以洗, 你會去邊個位洗?

緊係取水去油站外洗...啦, 呢樣唔駛講明.

邊個油站? 可以講, 冇一個油站, 正式有水提供, 我只是見人洗, 我就洗, 下次都未必有...


男爵府

積分: 6243


6#
發表於 16-1-13 12:02 |只看該作者
裝個水龍頭出門口,咪可以在門外行人路洗車.


子爵府

積分: 14954


7#
發表於 16-1-13 12:34 |只看該作者

引用:裝個水龍頭出門口,咪可以在門外行人路洗車.

原帖由 HOSOH 於 16-01-13 發表
裝個水龍頭出門口,咪可以在門外行人路洗車.





水晶宮

積分: 56916


8#
發表於 16-1-13 12:36 |只看該作者
HOSOH 發表於 16-1-13 12:02
裝個水龍頭出門口,咪可以在門外行人路洗車.

確是一個好主意


禁止訪問

積分: 2936


9#
發表於 16-1-13 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2063


10#
發表於 16-1-17 17:10 |只看該作者

引用:我用App call人上門洗車,95蚊一次

原帖由 huikh01 於 16-01-12 發表
我用App call人上門洗車,95蚊一次
咩app,可以推介下嗎


複式洋房

積分: 172


11#
發表於 16-1-23 14:39 |只看該作者

回覆:宋智孝 的帖子

個App 叫洗車俠




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo