爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2457


1#
發表於 15-12-25 19:16 |只看該作者
車行係唔係多數信唔過?


禁止訪問

積分: 4002


2#
發表於 15-12-26 01:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 149


3#
發表於 15-12-26 02:32 |只看該作者

回覆樓主:

28慢慢簡,睇多D,不要急。


大宅

積分: 3062


4#
發表於 15-12-27 01:06 |只看該作者

引用:只可以講:未見過信得過的二手車行,除非係

原帖由 city3968 於 15-12-26 發表
只可以講:未見過信得過的二手車行,除非係你老豆開的.
或者阿媽開



男爵府

積分: 6126

畀面勳章


5#
發表於 15-12-27 10:42 |只看該作者
28car


民房

積分: 17


6#
發表於 16-1-3 23:41 |只看該作者

回覆:邊度搵車? 想買NOAH

我都搵緊Noah , 向car28睇左好多架,有個講到實牙實齒話係私放,出到黎睇原來係車行,又話直板任驗,傾好哂價上架,一check, 撞過,差d到軸位,部分零件唔係原裝,嬲到爆,浪費我錢又浪費我時間!搵到架真係私放,價錢抵但個色又唔係人接受,好煩😑




別墅

積分: 575


7#
發表於 16-1-4 09:05 |只看該作者

回覆:邊度搵車

冇計, 買2手車真係急唔黎


民房

積分: 17


8#
發表於 16-1-5 07:52 |只看該作者

回覆:邊度搵車? 想買NOAH

琴日去左間車行睇,11年白色單電無天窗,全原裝,佢話朋友價168000😑,真係想講句朋友價更高
28car 隻色唔係易接受個架,10年雙電雙天,全原,105000




大宅

積分: 4766


9#
發表於 16-1-11 19:54 |只看該作者
JCMW 發表於 16-1-3 23:41
我都搵緊Noah , 向car28睇左好多架,有個講到實牙實齒話係私放,出到黎睇原來係車行,又話直板任驗,傾好哂 ...
支持開車行名


民房

積分: 17


10#
發表於 16-1-11 22:49 |只看該作者

引用:Quote:JCMW+發表於+16-1-3+23:41+我都搵緊N

原帖由 dadhk 於 16-01-11 發表
支持開車行名
佢留左電話俾我咋




大宅

積分: 3776


11#
發表於 16-1-12 12:49 |只看該作者

回覆:JCMW 的帖子

去Noah Facebook 車會問有没人放車,他們都是用家,比較安全


複式洋房

積分: 319


12#
發表於 16-1-12 13:46 |只看該作者
經驗之說: 朋友價是用來劏朋友的!! 28car 之前看過..找私人問好了..


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 16-1-13 03:37 |只看該作者

引用:車行係唔係多數信唔過

原帖由 ice_blue 於 15-12-25 發表
車行係唔係多數信唔過?
冇所謂信唔信得過,自己睇啱再找相熟車行上架驗有冇大撞過,大問題,fb group都一樣,買年份新,厘數少,最好仲有保養咪穩陣囉。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo