爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 943


1#
發表於 16-1-4 13:55 |只看該作者
買了個叉座,駁電ok,但一駁usb叉電話就叉唔到。試過只叉手機唔用其他嘢都唔得。請問係咪唔夠電壓叉手機?


禁止訪問

積分: 2936


2#
發表於 16-1-4 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 943


3#
發表於 16-1-4 15:03 |只看該作者

回覆:PicnicBoy 的帖子

many thx!


禁止訪問

積分: 2936


4#
發表於 16-1-5 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 943


5#
發表於 16-1-5 14:34 |只看該作者

回覆:PicnicBoy 的帖子

not yet buy the charger, will report,thx


禁止訪問

積分: 2936


6#
發表於 16-1-7 13:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8272


7#
發表於 16-1-8 02:37 |只看該作者

引用:大哥你第一個post 第一句係話 \"買了個叉座\"

原帖由 PicnicBoy 於 16-01-07 發表
大哥你第一個post 第一句係話 "買了個叉座"......
所以我見樓主唔回,我回都費事,膠


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo