懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 58


1#
發表於 23-6-22 17:57 |只看該作者
本帖最後由 Maggiewong1109 於 23-6-22 18:04 編輯

大家好…我剛剛食左一個麵包鋪買既四重芝士麵包…入面會有幾款芝士,食完驚有d芝士係唔食得既…
驚李斯特菌..😭
請問有冇媽媽有呢個經驗?點算好?🙏🏻


子爵府

積分: 11618


2#
發表於 23-6-22 18:54 |只看該作者
成個包焗過架嘛?
李斯特菌一熱就死

個都包入焗爐百幾二百度
應該無事架?


大宅

積分: 3362


3#
發表於 23-6-22 23:25 |只看該作者
Maggiewong1109 發表於 23-6-22 17:57
大家好…我剛剛食左一個麵包鋪買既四重芝士麵包…入面會有幾款芝士,食完驚有d芝士係唔食得既…
驚李斯特菌 ...

都過左幾個鐘了,一般食有問題的嘢兩個鐘就嚟料,反而盡量唔好食chesse cake, tiramisu無焗過的蛋糕,仲危險。


大宅

積分: 1776


4#
發表於 23-6-22 23:36 |只看該作者
Maggiewong1109 發表於 23-6-22 17:57
大家好…我剛剛食左一個麵包鋪買既四重芝士麵包…入面會有幾款芝士,食完驚有d芝士係唔食得既…
驚李斯特菌 ...

其實唔係禁易李斯特菌





大宅

積分: 1776


5#
發表於 23-6-22 23:38 |只看該作者
Maggiewong1109 發表於 23-6-22 17:57
大家好…我剛剛食左一個麵包鋪買既四重芝士麵包…入面會有幾款芝士,食完驚有d芝士係唔食得既…
驚李斯特菌 ...

出面芝士九成九都食得除咗city super 切出來同水牛芝士 軟芝士 如樓上講既Marscapone


別墅

積分: 696


6#
發表於 23-6-23 09:46 |只看該作者
唔使咁担心

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo