爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 4422


1#
發表於 15-11-5 12:19 |只看該作者
第一次賣車,想請問:

如對方睇車時要求試車,耍注意什麼?
如睇完ok,跟住點做?
去運輸處辦手續時,是那方付過戶費用?

謝謝提點


男爵府

積分: 6243


2#
發表於 15-11-5 13:05 |只看該作者
如對方睇車時要求試車,耍注意什麼?
- 一定要睇佢車牌是否有效, 如對方係P牌風險高d, 可以建議佢抓比較有經驗朋友代佢試車.

如睇完ok,跟住點做?
- 議價, 比多少定金, 比知料佢去買保險, 約期去運輸處轉名時比尾數.

去運輸處辦手續時,是那方付過戶費用?
- 冇定, 由雙方議定, 但多數係買方比.


大宅

積分: 4422


3#
發表於 15-11-5 13:28 |只看該作者
HOSOH,

多謝您的回覆。謝謝


大宅

積分: 3062


4#
發表於 15-11-6 08:19 |只看該作者

回覆:請教賣車

我買二手車冇揸過部車。 係賣家揸我兜一陣



過戶費。。。買家俾。。。



洋房

積分: 37


5#
發表於 15-11-6 09:44 |只看該作者
如果買家睇岩,之後一定要傾好左個價錢,先好俾佢試渣。
渣完,覺得架車冇問題既,就要求佢落訂。
之後俾牌簿副本佢搞3保。
佢搞完3保,就約個時間一齊上運輸處,做轉名,同時俾埋尾數。
轉名費通常都係買家俾曬。
收好曬D錢,就可以即時係停車場俾車佢。


大宅

積分: 4422


6#
發表於 15-11-6 10:06 |只看該作者
多謝各位的提點。
另想請問應要求落幾多訂?賣價大約是$110,000


水晶宮

積分: 56930


7#
發表於 15-11-6 10:26 |只看該作者
Choime 發表於 15-11-6 10:06
多謝各位的提點。
另想請問應要求落幾多訂?賣價大約是$110,000

訂金, 通常 幾千至車價的10%左右
尾數, 最好收現金或本票, 不收支票,
尾數在過戶前或後交收, 都各在說法或爭拗, 所以大家最好先傾好細節, 定下買賣合約.


民房

積分: 10


8#
發表於 15-12-2 10:32 |只看該作者
如果我諗住留牌,咁比個舊車牌個牌簿佢去做保險,到正式上運輸處個日同時留牌+過戶可以嗎?


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 15-12-2 12:45 |只看該作者
Choime 發表於 15-11-5 12:19
第一次賣車,想請問:

如對方睇車時要求試車,耍注意什麼?
好像你甘講就好喇,甘容易賣出,你知唔知有的人得閒[無野做],你又比佢試..................更係唔好,你睇佢有無誠意先,價錢無問題,如部車駕完無問題,是否成交,問清楚先.................重要睇佢有無駕駛執照,身分證,如何以的話,用手機影留底同上車試時間,以防萬一,其他野以上的師兄已講.................


複式洋房

積分: 114


10#
發表於 15-12-8 20:42 |只看該作者
借問聲,賣咩車?


大宅

積分: 1116


11#
發表於 15-12-8 23:17 |只看該作者
先比佢睇下架車外觀表面,跟住傾掂價錢,講明假如試完車及上架後無大問題,將會幾錢成交。(唔好試完先講價,比架車佢試都有風險,油都要錢)然後,睇岩就落訂。比牌簿副本比佢買保險。之後,可以約佢係運輸
處自己搞,或比錢車行搞。費用可以商議,我對上賣車個次,所有費用都係買家自付。如運輸處自己搞,就轉名前收哂錢先比堅嘅牌簿和KEY買家。以上係純個人經驗,唔知係咪咁。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo