爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1037


1#
發表於 15-12-8 13:00 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-12-8 13:03 編輯

自問年紀唔細, 居然連一套星戰都未睇過,

反而覺得最好睇係
inception
月黑高飛
魔戒
星戰級數有無以上三套咁好?
成套星戰6套要過千元, 底唔底買?



禁止訪問

積分: 4002


2#
發表於 15-12-8 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3000


3#
發表於 15-12-8 14:33 |只看該作者
bbqyou 發表於 15-12-8 13:00
自問年紀唔細, 居然連一套星戰都未睇過,

反而覺得最好睇係
好似今個星期六開始明珠台 9:30 播 4,5,6集...你睇咗先覺得好咪買嚟再睇.


複式洋房

積分: 185


4#
發表於 15-12-8 17:53 |只看該作者
睇故事線, 確實係經典, 我之前已經買左BLUERAY BOXSET, 我係死忠!!


大宅

積分: 3505


5#
發表於 15-12-8 17:56 |只看該作者

回覆:星球大戰好唔好睇? 全套買唔買得過?

我啲細路一早煲曬一至六集,已經訂咗飛去iMax睇第七集。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo