爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1129


1#
發表於 15-12-12 08:31 |只看該作者
本帖最後由 Mr_661 於 15-12-12 08:34 編輯

想問下自己沒有車可以申請油卡入平油嗎?因為間中都會問唔同朋友借車用,但次數唔算密,
每次都會打滿油還車,見人用油卡都係會平d,
所以想問下申唔申請到,謝謝


大宅

積分: 3017


2#
發表於 15-12-12 13:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Mr_661+於+15-12-12+08:34+編

原帖由 Mr_661 於 15-12-12 發表
本帖最後由 Mr_661 於 15-12-12 08:34 編輯

想問下自己沒有車可以申請油卡入平油嗎?因為間中都會問唔同 ...
你情況,Esso 最平,油站入油時順便申請就可以。其他較平油咕要用牌薄申請。




水晶宮

積分: 64331


3#
發表於 15-12-12 22:47 |只看該作者

引用:想問下自己沒有車可以申請油卡入平油嗎?因

原帖由 Mr_661 於 15-12-12 發表
本帖最後由 Mr_661 於 15-12-12 08:34 編輯

想問下自己沒有車可以申請油卡入平油嗎?因為間中都會問唔同 ...
其實都唔使申請油卡,只要你去中石油中石化,就咁揸入去都有多過兩蚊嘅折扣


大宅

積分: 1129


4#
發表於 15-12-14 14:09 |只看該作者
謝謝各位,我入油時留意下


洋房

積分: 40


5#
發表於 15-12-18 15:40 |只看該作者
入中石油,質數好而且油卡可以即場拎,通常都至少減$2.2或以上

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo